دانشگاه آزاداسلامی ,واحد یزد، پیشگام در جذب و پرداخت تسهیلات اعتباری بانک ملی  است

معاون توسعه مدیریت و منابع واحد یزد گفت: واحد یزد به عنوان اولین واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه های آزاد کشور، پیش قدم در پرداخت وام اعتباری پنجاه میلیون تومان به همکاران دانشگاهی بوده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یزد، محمود معین الدین معاون توسعه مدیریت و منابع واحد یزد در ارتباط با پرداخت تسهیلات اعتباری بانک ملی به همکاران دانشگاهی گفت: واحد یزد به عنوان اولین واحد دانشگاهی در سطح دانشگاه های آزاد کشور پیش قدم در پرداخت وام اعتباری پنجاه میلیون تومان به همکاران دانشگاهی بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع واحد یزد افزود: واحد یزد به منظور رفاه حال پرسنل و اعضای هیات علمی خود در اجرای بخشنامه صادره مبنی بر تسهیلات کارت اعتباری با تعیین نماینده ای از بین همکاران پس از اطلاع رسانی و تکمیل مدارک پیگیری بعمل آورد و در اخذ تسهیلات فوق الذکر پیش قدم گردید که مرحله اول در واپسین روزهای پایانی سال 97 در کارت اعتباری متقاضیان شارژ و به حساب همکاران واریز گردید.

وی در ادامه گزارش خود به موضوع بخشنامه تسهیلات تفاهمی بانک ملی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: از زمان ابلاغ این بخشنامه، دستورالعمل پیگیری صورت گرفت و کارکنان و اعضای هیات علمی واجد شرایط واحد یزد و نیز دانشجویان متقاضی با توجه به سهمیه مشخص شده از مزایای وام تفاهمی استفاده کردند.

معین الدین خاطرنشان کرد: استادان این واحد دانشگاهی که متقاضی وام خرید مسکن اعضای هیات علمی مصوبه شورای پول و اعتبار به مبلغ دو میلیاردو پانصدمیلیون ریال بودند جهت اخذ وام به بانک عامل معرفی شدند.

وی تاکید کرد: تاکنون بالغ بر 164نفر تسهیلات کارت اعتباری ، 342نفر وام تفاهمی ( کارکنان و اعضای هیات علمی ) و 102نفر از دانشجویان واجد شرایط ازوام تفاهمی در واحد یزد بهره مند گردیده اند که جا دارد از مساعدت و همکاری مجید مشکینی معاونت مدیریت توسعه و منابع دانشگاه آزاداسلامی و حوزه مربوطه در سازمان مرکزی دانشگاه تشکر و قدردانی گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پایان تصریح کرد: خلق ثروت، نوآوری و ارتقای بهره وری اولویت های اصلی این معاونت می باشد و اگر هر کسی در جایگاه خود براساس برنامه ها و سیاست ها، ایفای نقش کند شاهد دانشگاهی پویا و سربلند در سطح استان و کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006180

وب گردی

وب گردی