مراسم  شب‌های  قدر در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از  برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه  در مراسم احیای شب‌های  قدر در مسجد شهید صدوقی دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یزد درباره برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی در شب های قدر امسال گفت: حال و هوای ماه مبارک رمضان بر فضای دانشگاه آزاد اسلامی یزد حاکم شده است و به همین منظور برنامه های فرهنگی به صورت گسترده‌ در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد میزبان برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان، استادان و حتی عموم مردم در این ایام می باشد، خاطرنشان کرد: تبلیغات لازم در دانشگاه آزاد اسلامی یزد انجام شده‌ است و امسال هم مطابق هر سال مراسم پرفیض شب های قدر در مسجد دانشگاه برگزار می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های جدی برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم احیای شب‌های قدر دانشگاه در نظر گرفته شده است.

دهقانی اشکذری در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم دعا و نیایش در شب نوزدهم ، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد دانشگاه یزد تصریح کرد: در برنامه های امسال شب های قدر که در جوار مرقد پاک هشت شهید گمنام دانشگاه برگزار می گردد ضمن قرائت زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر و قرائت قرآن کریم از سوره های مبارکه روم ،عنکبوت ودخان از حجت الاسلام توحید نیا نیز برای سخنرانی در این مراسم دعوت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006182

وب گردی

وب گردی