38 مدیر دوشغله از وزارت کاراستعفا کرده اند

معاون امورمجلس،حقوقی و استان‌های وزارت رفاه در مورد وضعیت مدیران دو یا چندشغله‌ در این وزارتخانه گفت: تاکنون 38 نفر استعفا کرده اند و طبق اعلام رسمی روسای صندوق‌ها عملا پرونده دو شغله‌ها بسته شده است.

به گزارش ایسکانیوز، میرهادی قره سید رومیانی گفت: اقدامات بسیار مهم و اساسی در حوزه شفافیت در وزارت رفاه رقم خورده که به نوعی در کشور بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: شفافیت یکی از راهکارهای جدی مبارزه با فساد است و وزیر رفاه در جلسات قبل از گرفتن رأی اعتماد در مجلس وعده‌هایی پیرامون شفافیت مطرح کرد که یکی پس از دیگری به طور کامل و دقیق در حال عملیاتی شدن است.

معاون وزیر رفاه گفت: شفافیت باعث ایجاد اتاق شیشه‌ای می‌شود که همه نهادهای دولتی و غیردولتی بتوانند امور را رصد و از فساد و ویژه‌خواری جلوگیری کنند.

وی افزود:در خصوص دو یا چندشغله‌ها در وزارت رفاه و مجموعه‌های تابعه، تاکنون 38 نفر استعفاداده‌اند و طبق اعلام رسمی روسای صندوق‌ها عملا پرونده دو شغله‌ها بسته شده است.

قره سید رومیانی گفت: ارائه اطلاعات دقیق و جزئی دریافت کنندگان وام اشتغال پایدار روستایی و عشایری با کارمزد6،4 و 10 درصد به تفکیک استان،سهم هر یک،تعداد اشتغال موردتعهد و دستگاه اجرایی کار بسیار بزرگ و مهمی بود که رقم خورد.

وی گفت: در حوزه شفافیت گام‌های بسیار بلندی برداشته شده که می‌توان گفت نظیر نداشته است.

قره سید رومیانی درباره جوان‌گرایی و انتصابات در وزارتخانه نیز گفت: بر استفاده از جوانان تاکید شده و در این حوزه نیز وزارت رفاه عملگرایی بسیار خوبی داشته است و باتوجه به مشکلات وسختی هایی که بعضا" برای کشور وجود دارد،همه ما مسئولان باید شبانه‌روزی فعالیت کنیم و بارها این نکته را در جلسات با مدیران کل استان‌ها نیز مطرح کرده‌ام و تاکید داشته‌ایم که مدیران در بین مردم باشند و مدیری که مردمی باشد و در بین مردم حضور داشته باشد بیشتر مشکلات و دغدغه‌های مردم را درک می‌کند.

وی گفت: حضور در جلسات کمیسیون‌ها و دیدار با نمایندگان نیز به صورت مستمر ادامه دارد و نمایندگان مردم در مجلس ظرفیت‌ها و دغدغه‌های مردم در سطح کشور و حوزه انتخابیه را به خوبی می‌دانند و امیدواریم باکمک نمایندگان بتوانیم هرچه سریعتر مسائل و دغدغه‌های موجود را حل کنیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1006196

وب گردی

وب گردی