بخش های خدماتی شهرداری تهران برای لیالی قدردر آماده باش کامل هستند

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش کامل همه بخش های خدماتی شهرداری تهران برای برگزاری بهتر مراسم لیالی قدر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص اقدامات شهرداری تهران در ماه رمضان و به خصوص ایام قدر گفت: امسال ماه رمضان ماه پر مناسبتی شده است.

وی ادامه داد: البته بخشی از این مناسبت ها مثل روز قدس و شب های قدر همه ساله در جریان است اما امسال ایام نیمه خرداد تلاقی با انتهای این ماه داشته است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در شهرداری تهران تدابیری اندیشیده شد تا همه بخش‌های خدماتی نظیر سازمان آتش نشانی و سازمان پسماند به ماموریت های خود بیش از پیش عمل کنند.

عطایی گفت: سازمان آتش نشانی موظف شد تا در جلسه با مسئولین برگزاری هیئت های مذهبی نسبت به افزایش ایمنی در زمان برگزاری مراسمات از طریق ارایه آموزشهای لازم اقدام کند.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران افزود: این در حالی است که سازمان پسماند هم با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا در جریان رفت و روب و جمع آوری زباله های ناشی از ایستگاه های صلواتی و همچنین پخش نذورات بیش از پیش اقدام کند تا خدای نکرده چهره شهر مخدوش نشود.

وی در خصوص برگزاری مراسم شبهای احیا و آمادگی مختص این مراسم نیز گفت: هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا معابر اطراف محل های برگزاری مراسم پیش از برگزاری مراسم از وجود هرگونه زباله پاکسازی شود در برگزاری مراسم خللی ایجاد نکند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1006219

وب گردی

وب گردی