دعوتنامه کویتی‌ها هنوز به دانشگاه آزاد نرسیده است

تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی به مسابقات آسیایی اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و هشتمین دوره لیگ برتر واترپلو با قهرمانی سایپا به پایان رسید و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

تیم سایپا توانست در یک دیدار برابر و جذاب، دانشگاه آزاد اسلامی را با اختلاف یک گل شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به‌دست آورد. دانشگاه آزاد با شکست در این دیدار روی سکوی دوم ایستاد.

در همین راستا قرار است تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مسابقات آسیایی به کویت اعزام شود تا در کنار حریفان خود به رقابت بپردازد.

تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر قهرمان لیگ برتر بود؛ اما در سال جاری با یک گل اختلاف، قهرمانی را از دست داد.

برنامه جام باشگاه های آسیا

مسابقات جام باشگاه های آسیا با حضور دو نماینده ایران تیم سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی در کویت برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در آذر ماه سال جاری با حضور 10 تیم به میزبانی کویت برگزار خواهد شد.

تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، سایپا، آلبانی، قزاقستان، ژاپن، کره جنوبی، عربستان، چین، ازبکستان و کویت در مسابقات شرکت می کنند.

سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در این مسابقات که به میزبانی کشور تایلند برگزار شد توانست رتبه سوم را بدست آورد و دیگر تیم ها به دلیل استفاده از بازیکنان خارجی رتبه بهتری کسب کردند.

سایپا با جذب دو بازیکن خارجی در این مسابقات نایب قهرمان شد.

دعوت‌نامه کویتی‌ها در راه است

فدراسیون شنا و شیرجه کویت هنوز نامه رسمی برای زمان دقیق برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا ارسال نکرده است؛ اما دو تیم سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده اند.

دانشگاه آزاد اسلامی در دوره گذشته توانسته بود حریفان خود را در مراحل ابتدایی شکست دهد و بدون داشتن لژیونر مدال برنز آسیایی را به خود اختصاص داد.

طی هفته های آینده دعوت نامه رسمی به فدراسیون شنا ارسال خواهد شد تا نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات معرفی شوند.

نجفی: سال گذشته بدون لژیونر برنز گرفتیم

علیرضا نجفی سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد به ایسکانیوز گفت: مسابقات جام باشگاه های آسیا به میزبانی کویت چند ماه دیگر برگزار می شود و باید برای حضور در این مسابقات به آمادگی کامل برسیم.

وی افزود: تیم های حاضر در مسابقات از بازیکنان خارجی برخوردار هستند؛ اما ما از بازیکنان خودمان در ترکیب استفاده می کنیم و سال گذشته با ترکیب مشابه به مقام سوم دست یافتیم.

نجفی اظهار کرد: امسال با استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب، تمام تلاشمان را می کنیم تا در این دوره از مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنیم و رتبه مان را ارتقا دهیم.

سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: به زودی دعوت نامه فدراسیون کویت ارسال خواهد شد تا از برنامه دقیق مسابقات جام باشگاه های آسیا با خبرشویم.

جوانمرد: تیم واترپلو به جام باشگاه‌های آسیا اعزام می شود

کمال جوانمرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: طبق صحبت هایی که با دکتر طهرانچی انجام داده ایم قرار شد 5 تیم به مسابقات جهانی اعزام شوند و تا کنون 3 تیم در مسابقات آسیایی شرکت کرده اند.

وی افزود: اعزام سه تیم دیگر از تیم های ورزشی دانشگاه آزاد را در دستور کار قرارداده ایم و برنامه داریم تا تیم واترپلو را هم به مسابقات آسیایی اعزام کنیم. برنامه دقیق این مسابقات هنوز مشخص نشده است؛ اما همانند سال‌های گذشته جام باشگاه های آسیا در آذر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006271

وب گردی

وب گردی