آغاز ثبت‌نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از امروز

برنامه زمانبندی ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس شاهد اعلام شد و بر اساس آن ثبت نام در این مدارس از امروز چهارم خرداد سال ۹۸ آغاز و تا بیست و یکم تیر ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر افراد متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد می‌توانند از طریق سامانه "سجا" طبق برنامه زمابندی اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند.

بر این اساس، مهلت پیش ثبت نام در پایه اول (دوره ابتدایی) از امروز 4 خرداد تا 17 خردادماه، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از اول تا 14 تیر ماه و ثبت نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از5 تا 21 تیرماه خواهد بود.

سامانه ثبت نام که به اختصار با نام "سجا" معرفی می‌شود، در بهار ۱۳۹۴ و با هدف یکپارچه سازی کلیه فعالیت‌های مدارس شاهد و ایثارگران راه‌اندازی شده است و ثبت نام در این سامانه از طریق نشانی saja.medu.ir امکان پذیر است و تمام دانش آموزان در صورت کسب امتیاز لازم، می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

اداره کل امور شاهد و ایثارگران از متقاضیان خواست تا جهت ثبت نام از مراجعه به سایر سایت‌های اینترنتی و تماس با شماره تلفن‌ها (پیش شماره ۹۰۹) خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006282

وب گردی

وب گردی