مقام معظم رهبری در خصوص برجام حرف نهایی را زدند

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی گفت: دانشجویان در جلسه دیدار رمضانی حرف نهایی را از رهبر معظم انقلاب دریافت کردند؛ چرا برخی افراد مسئولیت برجام را به ایشان نسبت می‌دهند‌؟

سید علی صالح‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درخصوص تحلیل وضعیت فعلی برجام با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: ما در حال حاضر شاهد یک انفعال در زمینه برجام توسط دولت و دستگاه دیپلماسی هستیم.

وی اضافه کرد: انفعال به این دلیل است که دولت در ادعای خود مانده است، یک حرفی زده‌اند و یک طرز تفکری داشته‌اند که ما باید برویم مذاکره کنیم و آمریکا کدخدای دنیاست و اکنون خلف وعده است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام در دیدار رمضانی با دانشجویان گفت: در خصوص وضعیت فعلی برجام، رهبر انقلاب توضیحات لازم را دادند و حرف نهایی را زده‌اند؛ دانشجویان در جلسه دیدار رمضانی حرف نهایی را از ایشان دریافت کردند و تمام تلاش ما در این چند سال این بوده است که نظر رهبری در این خصوص را بدانیم و این که تصویب و مسئولیت برجام را به ایشان نسبت می‌دهند برای چیست. ایشان در جلسه دیدار در خصوص برجام با این مضمون فرمودند: «بنده مسئول برجام نیستم و خطی و مشی کلی را مشخص کرده بودم و دولت در حال حاضر باید پاسخگو باشد». متاسفانه دولت هم در حال حاضر آنچنان تحت فشار تحریم‌هاست که گویی در خواب به سر می‌برد و برجام از ذهنشان رفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006294

وب گردی

وب گردی