دیدار دانشگاهیان واحد ساری با جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه امام علی (ع) شهرستان

صبح امروز به مناسبت بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر اعضای شورای پایگاه کارکنان شهیدحسین بهرامی واحد ساری با جازنبازان قطع نخاعی در آسایشگاه امام علی (ع) شهرستان ساری دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد ساری، حسن پورخیز رئیس آسایشگاه جانبازان امام علی (ع) شهرستان ساری با بیان اینکه جانبازان افرادی هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، تا با توکل به خداوند و پیروی از رهبری و تحمل درد و رنج فروان نشان دهند که همیشه مردان پیروز در روزهای سخت هستند، اظهارکرد: آسایشگاه امام علی (ع) شهرستان ساری از سال 1368 خدمات توانبخشی به جانبازان قطع نخاع را آغاز کرد و در حال حاضر 81 جانباز تحت پوشش خدمات این آسایشگاه هستند.

پورخیز عنوان کرد: حضور جانبازان مایه مباهات همه مردم ایران اسلامی است، و خدمات دهی به این مردان بزرگ به پاسداشت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت افتخار ما است. چون این جانبازان، سندهای ماندگار دفاع مقدس هستند، و راه سربلندی ما را با ایثار، مقاومت و تحمل درد و رنج و سختی ها هموار کردند و ما باید قدر آنها را بدانیم.

رئیس آسایشگاه امام علی (ع)ساری گفت: در این آسایشگاه 25 تخت فعال، واحد فیزیو تراپی و هیدرو تراپی بصورت کامل آماده سرویس دهی است، و اکثر جانبازانی که برای مراقبت های ویژه پیش درمان بعد از جراحی به این آسایشگاه مراجعه می کنند، خدمات دهی به آنان صورت می پذیرد.

به گزارش ایسکانیوز: در ادامه این دیدار اعضای شورای پایگاه کارکنان شهید حسین بهرامی واحد ساری با حضور درمحل یادمان دو شهید گمنام و غباروبی گلزار این شهدا، با آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدیدمیثاق کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006305

وب گردی

وب گردی