افزایش  3 مجموعه به فضای سبز محله های مرکزی تهران ؛ بزودی

در نشست ارزیابی نظارت ستادی اداره کل هماهنگی،نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران برنامه های آتی برای ارتقای سرانه های فضای سبز و خدماتی محله های مرکزی شهر تهران مطرح شد.

به گزارش ایسکانیوز، مصطفی موسوی لاری مدیر کل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در بازدید و ارزیابی عملکرد شهرداری منطقه 11 ضمن تأکید بر توجه بیشتر شهرداران نواحی به سامانه سامن ، حضور میدانی در سطح ناحیه و احصاء معضلات محله ای را حائز اهمیت دانست و گفت: شهرداران نواحی باید روزانه 3تا 4 ساعت به صورت پیاده در سطح محله ها حضور یابند و هر 2 تا 3 هفته تمام ناحیه را یک بار رصد کنند.

همچنین در این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با بیان این که نظارت در هر نقطه ای باعث رشد و ارتقا می شود ؛ گفت: رفع مشکلات احصاء شده را در دستور کار قرار می دهیم .

آبادیان با اشاره به قرار گیری منطقه 11 در مرکز پایتخت و حجم بالای تردد در معابر این منطقه که منجر به سایش سریعتر و بیشتر علائم ترافیکی و دیگر تجهیزات می شود؛ افزود:این منطقه با توجه به حجم بالای تردد ، جای توجه بیشتری در موضوع بودجه عمومی شهر تهران دارد و خرابی امکانات موجود قابل قیاس با مناطق کم تردد نیست و نسبت سایش بسیار بالاست که لزوم توجه بیشتری را نسبت به اعتبارات می طلبد.

وی در خصوص سرانه های منطقه 11 گفت: عقب افتادگی سرانه ها از قدیم در این منطقه وجود داشته که با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم این موضوع را جبران کنیم.

آبادیان به تبدیل دو نقطه از پهنه S به پهنه G در طرح تفصیلی و هدف گذاری برای افزایش فضای سبز را از برنامه های این منطقه عنوان کرد و از اضافه شدن 3 مجموعه به سرانه فضای سبز منطقه 11 طی سال 98 خبر داد.

پیگیری راه اندازی 3 میدان میوه و تره بار جدید تا پایان سال 98 ، اضافه شدن 3 ایستگاه مترو طی سال جاری،آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه فرهنگی شهر تهران با بازگشایی پیاده راه شهریار در پهنه رودکی و پیگیری ارتقای فضای شبانه با توجه به آسیب های اجتماعی در محله های جنوبی منطقه در راستای احیای حیات شبانه از دیگر برنامه های شهرداری منطقه 11 است که آبادیان برای ارتقای عرصه های عمومی به آن ها اشاره کرد.

در این نشست ضمن بررسی و ارزیابی اقدامات انجام شده نواحی 4 گانه منطقه 11 توسط هیئت همراه و مدیران معاونت هماهنگی امور مناطق شهر تهران ، لزوم توجه بیشتر به سامانه سامن ، پیگیری رفع مشکلات ساختمان های نا ایمن ، توجه به سرزندگی نواحی ، امنیت اجتماعی در پارک ها و وجود کودکان کار ، سد معبر ، به روز رسانی سامانه شناسنامه نواحی و ارزیابی نگهداشت شهر در حوزه های مختلف انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006314

وب گردی

وب گردی