دولت همه اختیارات لازم را برای اداره کشور در اختیار دارد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: دولت دچار سوء مدیریت است وگرنه همه اختیارات لازم در عرصه های اقتصادی و سیاسی برای اداره کشور را در اختیار دارد.

محمد صابر باغخانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به سخنان روحانی در ضیافت‌افطاری ریاست‌جمهوری که به اختیارات کم دولت تاکید داشت، گفت: رئیس جمهور حرف‌صحیحی نزد و به نظرم این سخن که باید به اندازه اختیارات دولت از آن انتظار داشت، اشاره به آزادی کم قوه‌مجریه برای مدیرت کشور دارد و حرف نامربوطی بوده است.

وی ادامه داد: دولت دچار سوء مدیریت است وگرنه همه اختیارات لازم در عرصه های اقتصادی و سیاسی برای اداره کشور را در اختیار دارد و می‌تواند اقدامات زیادی انجام دهد. ولی متاسفانه چیزی که می‌بینیم اهمال در مدیریت کشور توسط‌ دولت است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه دولت باید پاسخگوی عملکرد خود باشد، ابراز کرد: اصلاح طلبان باید پاسخگوی عملکرد خود درخصوص حمایت از روحانی باشند و نمی‌توانند با صرف انتقاد از دولت فاصله بگیرند چون مردم حمایت‌های آن‌ها را در انتخابات ریاست جمهوری قبل، از روحانی دیده‌اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز مبنی بر اینکه آیا اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس آینده به تنهایی وارد عرصه انخابات می شوند، یا به واسطه مهره‌های قوی قدم به این میدان خواهند گذاشت، گفت: این موضوع به راهبرد اصلاح‌طلبان در شرایط انتخابات بستگی دارد و از حالا نمی‌توان به این موضوع پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006317

وب گردی

وب گردی