افراد تکراری باری از روی دوش دولت بر نمی‌دارند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه دولت نباید با تعلل در انتخاب سخنگو از خود ناتوانی نشان می‌داد گفت: به کارگیری افراد تکراری و برکنار شده از دولت نشان می‌دهد کابینه دوازدهم فرد کارآمدی برای تصدی‌گری در سمت سخنگویی نداشته است.

اقبال شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص انتخاب سخنگوی دولت و تعللی که در این خصوص ایجاد شد گفت: این تعلل در انتخاب سخنگو به نوعی نشانگر موضع خاصی در دولت است. دولت تدبیر و امید یک دوره و نیم از حاکمیتش می‌گذرد و بر تمام مسائل کشور سیطره دارد، وقتی در انتخاب سخنگوی خود مدت زیادی تعلل می‌کند نشان می‌دهد قادر به تصمیم‌گیری نیست و دارای ضعف و ناکارآمدی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخاب سخنگوی جدید نشان می‌دهد هیچگونه چالاکی در دولت وجود ندارد ابراز کرد: دولت اگر قصد داشت کار دشوارتر و بزرگتری را انجام دهد حتما با چالش‌های بیشتری مواجه می‌شد.

شاکری با اشاره به انتخاب علی ربیعی به عنوان سخنگوی جدید دولت اظهار کرد: این اقدام یا تحت تاثیر فشارهای بیرونی انجام شده یا مواردی چون سهم‌خواهی و افرادی خاص روی این کار تاثیرگذار بوده‌اند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه دولت نباید با تعلل در انتخاب سخنگو از خود ناتوانی نشان می‌داد گفت: به کارگیری افراد تکراری و برکنار شده از دولت نشان می‌دهد کابینه دوازدهم فرد کارآمدی برای تصدی‌گری در سمت سخنگویی نداشته است؛ گزینش افراد تکراری باری را از روی دوش دولت بر نمی‌دارد.

وی در پایان درباره کاندیدا شدن عارف رئیس فراکسیون امید برای ریاست مجلس ابراز کرد: با اطمینان می‌گویم رای نمی‌آورد و رئیس مجلس نخواهد شد. با توجه به ناکارآمدی دولت و شوراهای همسوی آن افراد ترغیب نمی‌شوند تا به او رأی دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006335

وب گردی

وب گردی