طرح قانون جامع ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به زودی ابلاغ می‌شود

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: جامعه ایثارگری دانشگاه به دنبال ایجاد فضایی ایثارگری با تفکر بسیجی و انقلابی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تقدیر از جمعی از ایثارگران و خانواده شاهد دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه برگزار شد، گفت: یک جامعه ایثارگر و انقلابی در این دانشگاه حضور دارد و برکت حضور این عزیزان می تواند دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت توانمندی سوق دهد.

وی با اشاره به طرح قانون جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مراحل تدوین، تنظیم و ابلاغ این طرح به انجام رسیده و در آینده بسیار نزدیک به واحدهای دانشگاهی ابلاغ خواهد شد.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: سعی و تلاش ما این است تا کارکنان و اساتید جامعه ایثارگری دانشگاه با توانایی‌های خود به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی بیفزایند و فضای دانشگاه یک فضای ایثارگری با تفکر بسیجی و انقلابی باشد.

برای تحول در دانشگاه آزاد اسلامی باید فعالیت جهادی صورت گیرد

همچنین در این مراسم محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این تحولات به برکت جا به جایی هایی در این دانشگاه صورت گرفته که بسیار ارزشمند است.

وی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: در بحث آزادی خرمشهر، مقاومت، صبر و استقامت مطرح بود. این مسأله بسیار دارای اهمیت است و باید توجه داشت که در تحولات مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی نیز یکی از اولویت ها، ایستادگی، مقاومت و صبر در برابر هجمه هاست.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: باید برای تحول در دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور قرارگیری این دانشگاه در مسیر تحقق ارزشهای انقلاب، در تمام سطوح فعالیت جهادی انجام شود.

در این مراسم جمعی از ایثارگران دانشگاه به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006342

وب گردی

وب گردی