برنامه های کلان فرهنگی دانشگاه آزاد تهران شمال در سال جاری ارائه شد

به منظور تعامل و هم افزایی بین حوزه ها، جلسه دوره ای مدیران و مسئولان حوزه های معاونت دانشجویی فرهنگی واحد تهران شمال با هیات رئیسه این واحد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، حمیدرضا خالدی، در این جلسه گفت: علت برگزاری این جلسات که با حضور مسئولین سایر حوزه ها و به صورت دوره ای در معاونت های مختلف برگزار می شود، این است که معاونین و مسئولین هر حوزه از نحوه عملکرد، برنامه ها، طرح ها، مشکلات و انتظارات سایر حوزه ها اطلاع یابند و نهایتا به تعامل و هم افزایی بیشتر برسند.

دکتر خالدی با ذکر این نکته که تمام نگاه های توسعه ای و برنامه ریزی باید به دانشگاه باشد؛ لذا دانشگاه باید در تمام حوزه ها سرآمد باشد، گفت: نگاه ما این است که باید مشکلات موجود را حل کنیم و به همین خاطر از شما و بدنه کارشناسی دانشگاه که در صف مقدم فعالیت های دانشگاه قرار دارند، انتظار داریم که مشکلات را احصاء کرده و به همراه راهکارهای پیشنهادی به ما منعکس کنید.

خالدی با تاکید بر اینکه باید در دانشگاه یک جریان فرهنگی قوی اتفاق بیافتد، گفت: ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه فراوانی در دانشگاه وجود دارد که اگر همین ظرفیت ها را فعال کنیم، جریان فرهنگی مورد نظر اتفاق خواهد افتاد.

در این جلسه مدیران امور دانشجویی، امور فرهنگی اجتماعی، امور ورزشی و مدیر مرکز مشاوره واحد ضمن ارائه عملکرد یکساله، برنامه های حوزه مدیریت خود را در سال جاری تبیین کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006403

وب گردی

وب گردی