توصیه های یک پژوهش دانشگاهی  به نامزدهای انتخاباتی برای جذب آرای مردم

تحقیقات جدید دانشگاه «میشیگان» نشان می دهد که مردم برای تعیین این که آیا می توانند به دولت ها و سیاستمدارانشان اعتماد داشته باشند یا خیر از سه معیار استفاده می کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، برای نیم قرن، دانشمندان علوم سیاسی به رغم تغییرات قابل توجهی که طی پنج دهه گذشته در ایالات متحده اتفاق افتاده است، «اعتماد عمومی» به دولت فدرال را به طور مرتب با استفاده از اقدامات و معیارهایی که تا حد زیادی از دهه 1960 تاکنون تغییر نکرده، اندازه گیری کرده اند.

تحقیق جدید که در دانشگاه «میشیگان» انجام شده، تعریف اعتماد به معنای آسیب پذیری و همچنین تعریف اعتماد را به عنوان تمایل به آسیب پذیر بودن نسبت به اقدامات دیگران را مورد آزمایش قرار داد. نتایج این مطالعه سه ارزیابی که منجر به اعتماد مردم به دولت می شود را نشان می دهد:


  • آیا این دولت توانایی انجام کارهای خود را دارد

  • آیا خیرخواهی لازم برای مراقبت از مردم خود را داراست

  • و در کل یکپارچگی لازم برای انجام دادن کار درست را دارد



«جو هام»، استاد عدالت کیفری دانشگاه میشیگان می گوید: « ما پای خود را فراتر از سوال «آیا به دولت اعتماد می کنید؟» گذاشتیم تا متوجه شویم که مفهوم اصلی اعتماد از نظر مردم به چه معناست. تحقیق ما، ایده های جدیدی برای تفکر در مورد اعتماد سیاسی ارائه می دهد و پیشنهادات خود را برای چگونگی اصلاح آن، فراتر از آنچه که در گذشته انجام شده، ارائه می کند. با استفاده از مقیاس های پیشین برای تعریف مفهوم اعتماد - که مردم «شادی» و «اعتماد داشتن به چیزی یا کسی » را به طور قابل تعویض شامل آن می دانستند - چیزی که ما می خواستیم آن را از بحث موجود جدا کنیم. برای ما مهم است که به خصوص با توجه به تغییراتی که در سال های اخیر داشته ایم، مفهومی که مردم به آن اعتقاد دارند را سنجیده و درک کنیم. »

هام و همکارانش شرکت کنندگانی را برای تکمیل یک بررسی آنلاین در مورد ادراکات خود از دولت فدرال به کار گرفتند. آنها از شرکت کنندگان سوالاتی در مورد این که «میزان رسوایی های سیاسی اخیر چه اهمیتی دارند و این که چه احساسی درباره تاثیر مثبت دولت بر اقتصاد دارند و این که آنها به چه میزان معتقدند که دولت منافع آنها را نمایندگی می کند» را از آنها پرسیدند .

هام می گوید: سپس مجموعه ای از پرسش ها را برای مشخص کردن سه بعد توانایی، خیرخواهی و یکپارچگی مطرح کردیم. برخلاف نظرسنجی هایی که طی دهه ها برای سنجش میزان اعتماد از آنها استفاده می شد، پرسش های ما به طور خاص بر ویژگی های دولت متمرکز بود و این ویژگی ها به راحتی اجازه می داد تا دولت بتواند بر بخش هایی از زندگی روزمره مردم تأثیر بگذارد. این سوالات خاص تر اجازه می دهد تا بینش بیشتری در مورد چگونگی و چرایی مسائل بزرگی مانند اقتصاد و رسوایی های سیاسی، ممکن است بر اعتماد مردم تاثیر مستقیم داشته باشند.

داده های این نظرسنجی عمدتا استدلال محققان را تایید می کند که اندازه گیری های پیشین درباره اعتماد لزوما تنها متونی نادرست و بی اهمیت نیستند.

هام اعلام کرد که تحقیقات کنونی تلاش می کند تا زمینه را برای مشاوران سیاسی، موسسات نظرسنجی و کمپین های مبارزات انتخاباتی اصلاح و بازسازی کرده و به آنها کمک کند تا مفهوم واقعی اعتماد را به ویژه در مورد آینده انتخابات ریاست جمهوری برای آنها مشخص کند. درباره ماهیت روحی اعتماد می توانیم در تفکر انتقادی عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشیم.

از مردم نباید پرسید که آیا به یک سیاستمدار اعتماد دارید یا خیر، بلکه سوال ها را باید این گونه مطرح کرد که شما چگونه به یک سیاستمدار اعتماد می کنید و این که آیا آسیب پذیری از سمت وی و دولتش را می پذیرید یا خیر.

اگر شما نامزد شرکت در انتخابات سال 2020 هستید، باید این را در نظر داشته باشید که فاکتورهای مختلفی وجود دارند که باید برای جلب اعتماد مردم و کسانی که می خواهند به شما اعتماد کرده و رای بدهند در نظر بگیرید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006444

وب گردی

وب گردی