انس با شهدا و پیروی از سیره عملی آنان موجب حیات دلهاست

مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد تبریز گفت: انس و الفت با شهدا و پیروی از سلوک و سیره عملی شهدا موجب حیات دلهاست.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از تبریز، حجت الاسلام سعیداسمعلی پور مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد تبریز در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای وادی رحمت تبریز گفت: شهدا چراغهای هدایت فروزانی هستند که در تبره‌گی‌های شبان بر قلبهای اهل ایمان می تابند.
وی افزود: انس و الفت با شهدا و پیروی از سلوک و سیره عملی شهدا موجب حیات دلهاست. ما از شهیدان چگونگی زندگی بر مبنای مهر و محبت اولیای دین را یاد می گیریم.
اسمعلی پور به بازخوانی زندگینامه شهدا تاکید کرد و گفت: وقتی زندگی شهیدان را مرور می کنیم، شیدایی و عشق به اهل بیت علیه السلام در لحظات زندگی آنها موج می زند.
مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد تبریز در خاتمه با بیان اینکه ارتباط آگاه با اولیای دین رنگ خدایی ویژه ای به شهدا داده بود، گفت: امروزه این سبک زندگی گره گشای مشکلات دوران جوانی است. برای عبور از بحران های اجتماعی، پیشرفت انقلاب و ... توجه ویژه به سیره شهدا و الگوی جهادی و شهادت بسیار تأثر گذار است.
این مراسم به همت پایگاه شهید آوینی، معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با حضور جمعی از استادان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه به مناسبت سالروز حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر در مزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006452

وب گردی

وب گردی