کار سخت ارتش ژنرال مقابل منتخب دانشجویان/ زور سپاهان به دانشجویان نرسید

تیم منتخب فوتبال دانشجویان به‌منظور آمادگی بیشتر و شناخت نفرات اصلی خود جهت حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ تایوان به مصاف تیم سپاهان رفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تیم منتخب فوتبال دانشجویان به‌منظور آمادگی بیشتر و شناخت نفرات اصلی خود جهت حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ تایوان، به دعوت باشگاه فولاد سپاهان روز چهارشنبه اول خردادماه راهی اصفهان شد.

فرشاد کرمی مربی و حمید کشاورزی سرپرست تیم فوتبال دانشجویان است. اعضای تیم این چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر به تمرین و مرور کارهای تاکتیکی خواهند پرداخت و عصر روز پنج‌شنبه دوم خردادماه به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهند رفت.

تیم سپاهان و شاگردان امیر قلعه‌نوعی در نیمه اول با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به مصاف تیم دانشجویان رفتند و نیمه اول با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رساندند. در نیمه دوم سپاهان با تعویض‌های خود و استفاده از بازیکنان اصلی تیم و فشار مضاعف به شاگردان فرشاد کرمی موفق شد در دقایق پایانی با زدن یک گل از میهمان باانگیزه خود پیشی گرفته و بازی را به نفع خود با همین نتیجه به پایان برساند.

حمید کشاورزی سرپرست تیم فوتبال دانشجویان و نماینده اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از میزبانی شایسته باشگاه فولاد سپاهان تشکر و قدردانی کرده و آرزوی موفقیت برای ورزشکاران، کادر فنی و مسئولان این باشگاه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006472

وب گردی

وب گردی