جزئیات ساخت بیمارستان 96 تخت خوابی واحد رودهن/ از بودجه 50 میلیاردی تا زمان ۴ ساله برای تجهیز بیمارستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: پروژه ساخت بیمارستان واحد رودهن 4 سال طول می کشد و طبق قوانین حساب مشترکی با شهرداری باز خواهیم کرد تا برای ساخت بیمارستان هزینه کنیم.

سید علی ابطحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ساخت بیمارستان در رودهن با مشارکت شهرداری گفت: زمینی حدود 15 سال پیش برای احداث بیمارستان از طرف سازمان راه و شهرسازی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تحویل داده شد. در آن زمان دانشگاه هم حدود 800 میلیون تومان پرداخت می کند و پیمانکار جذب و تا 16 درصد پروژه آماده می شود.

وی افزود: پس از هزینه 7 میلیاردی در بیمارستان، دانشگاه آزاد اسلامی متوجه کسری اعتبار می شود و به همین خاطر ساخت این مجموعه به تعویق می افتد. چند سال است که این ساختمان نیمه کاره مانده و حتی این موضوع مردم را هم نگران و دلسرد کرده است.

ابطحی تصریح کرد: اواخر سال 97 نزد امام جمعه، فرماندار و رئیس شورای شهر شهرستان حاضر شدیم و جلسه ای را برگزار کردیم و گفتیم که دانشگاه آزاد اسلامی درحال حاضر اعتباری برای ساخت این بیمارستان ندارد و بهترین راه کمک خیرین خواهد بود. در همان جلسه امام جمعه و شورای شهر برای ساخت بیمارستان اعلام آمادگی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خاطرنشان کرد: در جلسه دوم هم که به همراه آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد شرایط را شرح دادیم و در نهایت برای ساخت بیمارستان به تفاهم رسیدیم که سرانجام مذاکرات به امضای تفاهم نامه ختم شد.

وی تاکید کرد: امیدوارم 50 میلیارد تومانی که شهرداری برای ساخت این بیمارستان تعهد کرده است، در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی بگذارد تا ساخت بیمارستان تمام شود و پس از جذب پیمانکار مراحل را به پایان برسانیم.

ابطحی تصریح کرد: به احتمال فراوان پروژه ساخت بیمارستان 4 سال طول بکشد و طبق قوانین حساب مشترکی با شهرداری باز خواهیم کرد تا برای ساخت بیمارستان هزینه کنیم. این بیمارستان 96 تخت خوابی خواهد شد تا در این فضای 114 هکتاری ساختمان‌های مجهز ساخته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006487

وب گردی

وب گردی