10 محصول دانش‌بنیان دانشگاه آزاد کرج به زودی تجاری‌سازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: 10 طرح اقتصادی دانش‌بنیان را با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رساندیم که با شروع این طرح‌ها منبع درآمدهای غیر‌شهریه‌ای ما افزایش خواهد یافت و در تاریخ این واحد دانشگاهی بی‌نظیر است.  

محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از تجاری‌‌سازی 10 محصول دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد کرج خبرداد و گفت: واحدکرج در ارائه، به ثمرنشاندن و تجاری‌‌سازی طرح‌های دانش‌بنیان فعالیت‌‌های بسیاری داشته است و 10 طرح اقتصادی دانش‌بنیان را با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رساندیم که با شروع این طرح‌ها منبع درآمدهای غیر‌شهریه‌ای ما افزایش خواهد یافت که در تاریخ این واحد دانشگاهی بی‌نظیر است.

وی افزود: در روزهای آینده و بعد از دریافت مجوز نهایی مصوبات هیئت امنای استان، سازمان مرکزی و برخی از وزارتخانه‌‌‌های مرتبط کلیه این محصولات تجاری سازی و به بازار عرضه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در پایان تاکید کرد: مهم‌ترین این محصولات که برای اولین بار تولید شده کیت استخراج دی ان ای بوده است که همچنان از خارج کشور وارد ایران می‌‌‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006594

وب گردی

وب گردی