جزئیات پذیرش دانشجو در پردیس ارس دانشگاه تهران اعلام شد

رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران از پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه از پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی، علوم اجتماعی و MBA، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه در ۱۸ عنوان رشته مقطع دکتری و ۲۶ رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران درباره شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارچوب برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سند چشم‌انداز بیست ساله، سیاست‌های نظام آموزش عالی کشور و همچنین برنامه‌های استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیرایرانی و توسعه پژوهش از طریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه در مقطع دکتری تخصصی(Ph.D.)، و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه شروع کلاس‌های دانشجویان از مهرماه آغاز خواهد شد افزود: دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد یا کارشناسی در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ می‌توانند تا روز جمعه ۲۴ خرداد ماه ۹۸ ثبت نام کنند.

براساس این گزارش، داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و همچنین سایت پردیس بین المللی ارس به نشانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006620

وب گردی

وب گردی