جلسه شورای پایگاه مقاومت شهید باکری بسیج کارکنان واحد تهران مرکزی برگزار شد

اولین جلسه شورای پایگاه مقاومت شهید باکری بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حضور دکتر سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی و اعضای شورا برگزار شد. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، آقامیری در جمع اعضای شورای حوزه مقاومت شهید باکری واحد تهران مرکزی در سخنانی با تاکید بر نقش اثرگذاری بسیج در جامعه، تصریح کرد: یک فرد بسیجی در وهله اول باید نقش خود را ترسیم کند و رسالتش را بداند.

وی با بیان اینکه آنچه که به جا می ماند اثرگذاری فرهنگی حضور مطلوب بسیجیان درجامعه است، خطاب به کارکنان بسیجی واحد تهران مرکزی گفت: شما عزیزان به عنوان یک نیروی بسیجی در این دانشگاه رسالت مهمی دارید و مهمتر آنکه امروز امانتدار فرهنگ انقلاب اسلامی می باشید و به عنوان نمونه یک فرد بسیجی، ویژگی های رفتاری و گفتاری منحصر بفرد اسلامی را در صحنه های مختلف دانشگاه و جامعه داشته باشید.

این گزارش حاکی است، جواد آل یاسین رئیس مجتمع دانشگاهی ولایت واحد تهران مرکزی در این جلسه در سخنانی با بیان اینکه جنگ امروز ما با دشمنان یک جنگ فرهنگی است، افزود: اصل کار فرهنگی یک هدف واحد دارد که انسان را به یاد خدا بیندازد و ثمره کار فرهنگی ترویج یاد خدا در جامعه است. اصل کار فرهنگی موعظه است و بقیه روش و صورت امور فرهنگی می باشد.

وی گفت: ضرورت دارد برای کار فرهنگی وقت بیشتری بگذاریم وکارهای مبتکرانه ای ارائه دهیم.

آل یاسین همچنین تاکید داشت: به شعائر اسلامی و انقلابی بیشتر توجه نماییم تا فراموش نشود.

بر اساس این گزارش مهدی رجبیون مدیرکل حوزه ریاست واحد تهران مرکزی نیز با بیان اینکه یک بسیجی باید جامعه نگر باشد، گفت: در قبال کاری که به ما محول شده است احساس مسئولیت داشته باشیم. بسیج و بسیجی حرمت دارد، رفتار و گفتار یک فرد بسیجی باید الگو باشد، بسیج کارش برای خداست و هر جا که برای خدا قدم برداشته شود آن کار تاثیر گذاری مطلوب به همراه دارد و ماندگار است.

وی با بیان اینکه ساختار بسیج مملو از معنویت است، افزود: بسیج ساختار اداری نمی شناسد و به دلیل اینکه فرایند و کارکرد بسیج تاثیرگذاری است.

رجبیون با اشاره به بخشی از مفاد بیانیه گام دوم انقلاب که بر اخلاق مداری تاکید شده است اذعان داشت: ما باید خودسازی را از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم درجامعه تاثیرگذار باشیم.

در ادامه این جلسه خسرو صادقی فرمانده بسیج کارکنان شهید باکری واحدتهران مرکزی( برادران)، ضمن قدردانی از فعالیت کارکنان بسیجی واحد تهران مرکزی خواستار همکاری و فعالیت مستمر و جدی در راستای سیاست های کلی بسیج در سال 98 شد.

وی با تاسی به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه" باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند " تصریح کرد: این مهم شدنی است چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان بوجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.

همچنین اکرم خدایاری فرمانده بسیج کارکنان شهید باکری واحدتهران مرکزی (خواهران) در این جلسه ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های سال97 پایگاه مقاومت شهید باکری بسیج کارکنان واحد تهران مرکزی، افزود: در سال جدید رویکرد همسان سازی برنامه ها طبق منویات مقام معظم رهبری در "بیانیه گام دوم انقلاب " می باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر ترویج امیدواری در آحاد جامعه تاکید داشته اند، تصریح کرد: انتشار اخبار درست وحذف اخبار منفی و کذب می تواند نا امیدی را در افکار عمومی کاهش دهد.در بیانیه گام دوم همچنین به تبلیغات گسترده و درست که نخستین و ریشه ای ترین تکلیف است نیز اشاره شد و در این راستا ما وظیفه داریم تبلیغات را در جهت رشد و امید در جامعه گسترش دهیم.

خدایاری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دو همایش"تحکیم بنیان خانواده با رویکرد طلاق عاطفی" با هدف انسجام بخشی بنیان خانواده و همچنین همایش" بسیج" با هدف جذب حداکثری و آموزشی خبر داد.

در این جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید باکری بسیج کارکنان واحدتهران مرکزی به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات مختلف بسیج و دانشگاه و برنامه های سال رونق تولید پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006637

وب گردی

وب گردی