۱۸۵ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی به حساب دانشگاه‌ها واریز شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال بابت مرحله اول تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی به حساب ۲۰۳ دانشگاه کشور و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ناصر مطیعی، از پرداخت بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال بابت مرحله اول تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی به حساب ۲۰۳ دانشگاه کشور و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.

وی افزود: با پرداخت این مبلغ از سوی صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند نسبت به تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی اقدام کنند.

مطیعی تصریح کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان و تخلیه سرا‌های دانشجویی، با پرداخت کمک‌های صندوق رفاه دانشجویان، تلاش‌های زیادی برای بهسازی و تعمیر و تجهیز سرا‌های دانشجویی آغاز می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: این کمک به دانشگاه‌هایی پرداخت شده است که درصد تحقق وصول اجاره بهای سرا‌های دانشجویی آن‌ها در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ حداقل ۸۰ درصد است.

مطیعی تصریح کرد: در راستای حمایت از دانشگاه‌ها برای بهبود و ارتقای سرا‌های دانشجویی نیز بخشنامه‌ای مبنی بر اعلام فهرست سرا‌های نیازمند به تعمیر و تجهیز و همچنین ارتقا ارسال شده تا بتوان با همکاری دانشگاه‌ها و با فراهم ساختن فرصت مناسب برای آن‌ها، شرایط اسکان مطلوب را برای دانشجویان عزیز در نیمسال آینده ایجاد کرد. بر همین اساس مرحله اول اعتبار تعمیر و تجهیز زودتر از موعد اعلام شده در بخشنامه ارسالی پرداخت گردید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006653

وب گردی

وب گردی