کتاب «یادگیری از شکست کارآفرینانه» منتشر شد

کتاب «یادگیری از شکست کارآفرینانه» (احساسات، شناخت و اقدام) توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کتاب یادگیری از شکست کارآفرینانه در برابر کتاب های متعددی که بر مفهوم موفقیت کارآفرینانه تمرکز دارند؛ ارزش متضاد مهمی را مطرح می کند. شکست، متداول ترین اتفاق برای کسب و کارهای جدید به حساب می آید و موضوع یادگیری از شکست و انگیزه برای تلاش مجدد بخش مهمی از فرآیند کارآفرینانه است.

این کتاب به مواضع مختلف یادگیری از شکست و بررسی نحوه مقابله بر آنها می پردازد. در کتاب طیف وسیعی از موضوعات مورد بحث قرار گرفته است. از جمله دلیل واکنش عاطفی منفی تری که برخی افراد در مقایسه با برخی دیگر نسبت به شکست دارند و نحوه مدیریت احساسات منفی، دلیل به تاخیر انداختن تصمیم گیری برای خاتمه کسب و کارهای کارآفرینانه ضعیف توسط برخی افراد، رواج تعصبات ضد شکست و بدنام سازی در سازمان ها و جامعه و نقشی که محتوای عاطفی روایت ها در فرآیند معنابخشی ایفا می کنند.

کتاب «یادگیری از شکست کارآفرینانه» با موضوعات در خور تامل خود برای پژوهشگران در دانشگاه ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصان حوزه کارآفرینی و روان شناسی صنعتی جذاب خواهد بود.

دیان شفرد که دارای کرسی استادی کارآفرینی استراتژیک در دانشکده کسب وکار کلی در دانشگاه ایندیانا است در تحقیقات خود ضمن بررسی تصمیم گیری مرتبط با بهره گیری از منابع شناختی و سایر منابع جهت بهره برداری از فرصت ها به بررسی تصمیم گیری های مرتبط با فرآیندهای یادگیری از تجربیات از جمله شکست می پردازد. نتایج تحقیقات وی به گونه ای است که در نهایت منجر به سطح بالایی از عملکرد فردی و سا زمانی می شود.

این کتاب در نه فصل تدوین شده است. فصل اول به مقدمه ای درباره کارآفرینی اختصاص دارد. فصل دوم غم و اندوه ناشی از شکست های کارآفرینانه، فصل سوم دلسوزی و یادگیری از شکست، فصل چهارم پیش بینی غم و اندوه، پافشاری و بازیابی، فصل پنجم تاخیر در شکست پروژه به مثابه مرگ تدریجی، فصل ششم هوش عاطفی، قابلیت عاطفی، بهبود غم و اندوه و معنابخشی، فصل هفتم بدنامی شکست و مدیریت ادراک، فصل هشتم روایت های شکست کارآفرینانه و در نهایت فصل نهم برای یادگیری بیشتر از تجربیات شکست چه کار می توان انجام داد؛ نام دارد.

کتاب «یادگیری از شکست کارآفرینانه» (احساسات، شناخت و اقدام) تالیف دیان شفرد، ترنتون ویلیامز، مارکوس ولف و هولگر پاتزلت با ترجمه دکتر مرتضی موسی خانی عضو هیات علمی دانشگاه، عباس حاجی فتحعلی و زهرا آقازاده در 338 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 55 هزار تومان توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006668

وب گردی

وب گردی