شرایط واگذاری خوابگاه دانشگاه مذاهب اسلامی اعلام شد

شرایط و نحوه واگذاری خوابگاه‌های دانشگاه مذاهب اسلامی در سال آینده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نحوه واگذاری خوابگاه‌های دانشگاه مذاهب اسلامی در سال آینده اعلام شد.

برای واگذاری خوابگاه، امتیاز هر دانشجو بر اساس معدل کل بر اساس فرمول(4×10 منهای معدل کل) محاسبه می شود. به عنوان مثال شخصی با معدل 66/17 حائز امتیاز 64/30 می شود، روشن است در این روش اعشار معدل نیز در کسب امتیاز موثر واقع می‌شود.

در صورت تقریبی بودن اتاق به ازای هر نفر از ظرفیت اتاق 5 امتیاز به ساکنین افزوده خواهد شد، به عنوان مثال اتاق های 2 نفره 10 امتیاز، 5 نفره 25 امتیاز در نظر گرفته خواهد شد. منظور از تقریبی بودن ترکیب دانشجویان اهل سنت واهل تشیع است بدیهی است کسانی که مجموع امتیاز آن‌ها به امتیاز اتاق نرسد، از اخذ آن محروم خواهند بود ولی اگر امتیاز متقاضیان از امتیاز اتاق بیشتر باشد، در اولویت قرار خواهند گرفت.

پس از بررسی اداره دانشجویی لیست هایی که از روند تقسیم اتاق خارج شده‌اند و اتاق‌هایی که خالی مانده‌اند، اعلام خواهد کرد.

لازم است دانشجویان در موعدی که مجدداً به آن‌ها اعلام خواهد شد، باید نسبت به ارائه لیست جدید اقدام کنند. در صورت تکرار مشکل در مراحل بعد همین روند تا برطرف شدن مشکل طی خواهد شد.

دانشجویان مقطع کارشناسی باید بدانند لیست‌های اتاق‌ها فقط محدود به خوابگاه افشار 3 واتاق 102 افشار 2 است. در صورت تساوی امتیازات قبل از قرعه کشی، جمع امتیاز متقاضیان ملاک خواهد بود.

دانشجویان لازم است کمال دقت را در انتخاب هم اتاقی داشته باشند، این اداره کل پس از اسکان دانشجویان هیچ درخواستی را مبنی بر تعویض اتاق در طول سال آتی نخواهد پذیرفت و در صورت تخلف ( اعلام صوری اسامی) اقدام مقتضی صورت خواهد گرفت.

دانشجویانی که در نیمسال اول یا دوم 98 – 97 مرتکب تخلف شامل از جابجایی اتاق – تذکرات انضباطی– تخلف اسکان میهمان و گزارشات انتظامات و مسئول خوابگاه شده‌اند، متناسب با نوع تخلف 3 تا 10 امتیاز از آنان کسر خواهد شد.

دانشجویان حداکثر تا 20 خرداد مهلت دارند تا لیست مورد نظر را به اداره دانشجویی و رفاه دانشگاه ارائه دهند. برای مشاهده این لیست اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006682

وب گردی

وب گردی