دانش‌بنیان‌ها با تخفیف 50 درصدی در پنل‌های مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه شرکت می‌کنند

نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) 21 تا 22 خردادماه سال جاری برگزار می شود. در این مجمع علمی 6 پنل تخصصی برگزار می شود که شرکت های دانش بنیان برای حضور در این پنل ها از تخفیف 50 درصدی برخوردار می شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) 21 تا 22 خردادماه سال جاری همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2019) به همت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.

در این مجمع، برگزاری 6 نشست تخصصی با موضوعات «خط‌مشی دولتها در ارتقای استارت اپ‌ها»، «زنان، نوآوری و فناوری»، «پارک‌ها و مراکز رشد فناوری»، «سرمایه‌گذاری در فناوری و نوآوری»، «نوآوری‌های برخاسته از بستر جامعه» و «تاثیر همکاری‌های جنوب-جنوب در ارتقای سطح علم، فناوری و نوآوری» با حضور چهره‌های بین‌المللی مطرح در دستور کار خواهد بود.

به شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در پنل‌های تخصصی گواهینامه ارائه می‌شود

اعطای گواهینامه شرکت در دوره توسط سازمان ملل و بازدید رایگان از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) از دیگر خدماتی است که به شرکت های دانش بنیان حاضر در پنل های تخصصی در نظر گرفته شده است.

کمیسیون اقتصادی اجتماعی آسیا اقیانوسیه سازمان ملل (اسکاپ-ESCAP)، یکی از نهادهای تابعه شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (ECOSOC) است. این شورا که یکی از ۵ رکن اصلی سازمان ملل متحد به شمار می‌آید، دارای ماموریت گسترده در حوزه اجتماعی و اقتصادی است و از نهادهای تخصصی و منطقه‌ای مختلف تشکیل شده است. شورای مذکور در هر قاره یک آژانس منطقه‌ای دارد و ماموریت آن در آسیا و اقیانوسیه به اسکاپ داده شده است که دفتر منطقه‌ای آن در بانکوک (تایلند) قرار دارد.

افتتاحیه رویداد مذکور 21 خردادماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور وزرای علم و فناوری و نمایندگان 62 کشور عضو اسکاپ و روسای سازمانهای بین‌المللی مرتبط برگزار خواهد شد. نشست‌های تخصصی آن نیز طی روزهای 21 و 22 خرداد، همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006695

وب گردی

وب گردی