روز قدس، چراغی هدایتگر برای تمامی آزادی خواهان جهان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از تمامی دانشگاهیان این دانشگاه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از تمامی استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه خواست پرشورتر از گذشته در دفاع از کرامت انسانی، آزادی، برابری همه ملت‌ها و رد جعل تاریخ از سوی صهیونیست‌ها، حضوری گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

در ابتدای پیام دکتر طهرانچی آمده است: روز قدس، یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره)، ابتکاری بی‌‏بدیل و الگوی مسلمانان در دفاع از ملت ستمدیده فلسطین و یادآور جنایت غاصبانی است که آشکارا کرامت انسانی را هدف نیات شوم و شیطانی خود قرار داد‏ه‏‌اند. روز قدس، چراغی هدایتگر برای تمامی آزادی خواهان جهان است که از هرگونه ظلم و ستم به تنگ آمده‏‌اند و این روز یادآور تحقق وعده الهی برای برقراری عدالت و مقابله با زورگویان و متجاوزان است.

دکتر طهرانچی در این پیام می افزاید: بی‌‏تردید شکل‏‌گیری رژیم جعلی صهیونیستی، حرکتی فریبکارانه و حیله‌‏گرانه از سوی استکبارجهانی با هدف رفع تکلیف از مسئولیت‌های خود پس از جنگ جهانی بود که بیش از شش دهه است این غده سرطانی عامل اختلاف و بر هم زدن امنیت و آرامش ملت‌های منطقه شده است.

در ادامه پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: در شرایط کنونی که آمریکای جهانخوار با حمایت‌‏های بی‌‏دریغ از صهیونیست‌ها و با همکاری برخی دولت‌های مرتجع منطقه به دنبال تحمیل نقشه شومی دیگر به خاورمیانه تحت عنوان "معامله قرن" است و طی ماه‏‌های اخیر فلسطینی‏‌های رانده شده از سرزمین‏‌های اشغالی به دنبال احقاق حقوق اولیه خود هستند، اما این معامله نشانگر تداوم سناریوی جعلی و پوسیده چند دهه اخیر برای تثبیت موقعیت رژیمی زورگو است که بزرگترین ناقض حقوق بین‌الملل و حقوق بشر است.

دکتر طهرانچی در بخش دیگری از پیام خود خطاب به جامعه دانشگاهی خاطر نشان کرد: متأسفانه نهادهای بین‌المللی و جامعه بین‌الملل طی این سال‌ها تلاش کرده‏‌اند با نقض حقوق بین‌الملل و برخوردهای دوگانه، موجودیت رژیم صهیونیستی را تصمیمی قانونی نمایش دهند و تعیین حق سرنوشت ملت فلسطین برخود را نادیده گیرند، اما تدبیر هوشمندانه امام خمینی (ره) عامل مؤثری در خنثی کردن پذیرش چنین جنایتی علیه ملتی مبارز و آزادی‏خواه شد و امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد آن هستیم که در سراسر جهان، غیرمسلمانان نیز در کنار مسلمانان ندای حق طلبی مردم فلسطین را فریاد می‌‏زنند تا آدم‌کشی و نژادپرستی رژیم صهیونیستی نزد افکارعمومی در پشت دسیسه‏‌ها و توطئه‌‏های حامیان اشغالگران قدس پنهان نگردد.

وی در ادامه افزود: مطمئناً جامعه دانشگاهی کشور به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همچون سالیان گذشته در حمایت از آرمان قدس شریف و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، حضوری چشمگیر و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.

دکتر طهرانچی در انتهای پیام خود خطاب به جامعه دانشگاهی خاطر نشان کرد: اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام حمایت از ملت ستمدیده فلسطین از تمامی استادان، دانشجویان و کارکنان عزیز دانشگاه می‌‏خواهم پرشورتر از گذشته در دفاع از کرامت انسانی، آزادی، برابری همه ملت‌ها و رد جعل تاریخ از سوی صهیونیست‌ها، حضوری گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند تا پیام ملت آزاد و مستقل ایران باردیگر در منطقه و جهان طنین انداز شود.

مسلماً راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی واضح به یاوه‌‏گویی‌‏های استکبار جهانی و متحدانش در منطقه علیه ملت شریف و سربلند ایران خواهد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006718

وب گردی

وب گردی