برگزاری بسیاری از برنامه های کلان فرهنگی و علمی با همکاری واحدهای دانشگاهی

رئیس واحد رامسر در دیدار با رئیس و مدیران دانشگاه آزاد تنکابن گفت: اگر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های علمی و فرهنگی با هم همکاری داشته باشند این همکاری می تواند زمینه های پیشرفت آن سازمان را در منطقه فراهم نماید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، علیرضا یکرنگی در دیدار صمیمانه با رئیس واحد تنکابن گفت: اگر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های علمی و فرهنگی با هم همکاری داشته باشند این همکاری می تواند زمینه های پیشرفت آن سازمان را در منطقه فراهم نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رامسر بر نقش تاثیرگزار دانشگاه آزاد اسلامی در جهت دهی و ارتقاء فضای فرهنگی و اقتصادی شهرستان رامسر تاکید کرد و گفت: ایجاد اتحاد و همدلی بین این دو واحد دانشگاهی موجب افزایش همبستگی اجتماعی و بالابردن سطح تحصیلات و توسعه انسانی در منطقه می شود.

یکرنگی خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در دو واحد می توانیم بسیاری از برنامه های علمی و فرهنگی مانند جشن فارغ التحصیلی، یادواره شهدای گمنام، همایش های کشوری را بصورت مشترک در سطح منطقه برگزار کنیم.

مشایخی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید واحد رامسر گفت: وظیفه دانشگاه آزاد اسلامی خدمت رسانی به مردم است. هرچه برنامه ها با کیفیت بهتری برگزار شود سبب رضایتمندی بیشتر از این مجموعه دانشگاهی خواهد شد و افزایش کیفیت تنها از طریق هم افزایی، همدلی و همکاری بیشتر واحد های دانشگاهی با یکدیگر حاصل می گردد.

مشایخی در خصوص اجرای برنامه های مشترک فرهنگی افزود: واحد تنکابن در آینده نزدیک میزبان برگزاری همایشی با عنوان علم و پژوهش در راستای اجرای گام دوم انقلاب در سطح استان مازندران خواهد بود و ما می توانیم در برگزاری این همایش در انتخاب اعضای کمیته فنی ، تبلیغات و ... از پتانسیل ها و امکانات واحد رامسر استفاده نماییم.

در پایان مقرر شد در راستای همکاری بیشتر بین دو واحد، جلسات مشترکی با حضور اعضای شورای فرهنگی واحد ها برگزار گردیده و یک برنامه کامل و جامع برای سال 1398 تدوین شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006719

وب گردی

وب گردی