طرح استخراج نظام موضوعات صنعت چرم و کفش واحد تبریز تصویب شد

طرح استخراج نظام موضوعات صنعت چرم و کفش در شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی ارائه و تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تبریز، صمد عالی رئیس امور اقتصادی دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از تصویب این نظام موضوعات خبردادو گفت: در این طرح 5 چالش در صنعت شناسائی شده است که دارای 608 زمینه تحقیقاتی است و می توان نزدیک به 6 هزار موضوع پایان نامه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری استخراج کرد.

وی افزود: با ارائه این طرح مجوز تاسیس مرکز تحقیقات چرم و کفش، ایجاد مدرسه مهارتی چرم و کفش و تصویب و راه اندازی رشته های مرتبط با چرم وکفش مورد تصویب قرار گرفت.

عضو هیات علمی واحد تبریز تصریح کرد: استخراج نظام موضوعات صنعت کفش و چرم برای اولین بار در ایران صورت گرفته است که نیازمند شناسائی اساتید مجرب دررشته های مختلف برای تسریع در بهبود عملکرد این صنعت در سطح ایران دارد.

عالی از راه اندازی دبیرخانه برنامه علمی به صورت استانی خبر داد و افزود: تمامی موضوعات پایان نامه های مرتبط با صنعت چرم و کفش که توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی سراسر کشور انتخاب می شود در این دبیرخانه مورد بررسی و تصویب خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006731

وب گردی

وب گردی