هاشمی: آمریکا بی‌توجه به فلسطینیان، با رویکردهای ساختارشکنانه وارد معامله قرن شده است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاهیان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و هر فرد آزاده‌ای در جهان، جواب دندان‌شکنی به تفرقه‌اندازی‌های غرب و آمریکا دهند.

محمود هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه روز قدس در منظومه فکری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مورد تاکید و اهمیت است، گفت: روز قدس در واقع روز خط و مرز‌بندی بین حق و باطل و لشکر آرایی حق برابر ظلم است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: روز قدس تنها مربوط به فلسطین نیست بلکه یک نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی به‌شمار می‌رود و فلسطین مظهر این ایستادگی است. موضوع فلسطین برای تمام امت اسلامی حائز اهمیت است زیرا منجر شده است تا رژیم اشغالگر هرسال برای خباثت‌های خود حاشیه امنی پیدا نکند.

وی در خصوص اهمیت روز قدس ابراز کرد: اهمیت روز قدس امسال با سال‌های قبل بسیار متفاوت است، زیرا در حال حاضر بحث فلسطین با یک توطئه جدی رو به رو شده و آمریکا می‌خواهد این بحران را براساس خواست اسرائیل حل و فصل کند و هیچ توجهی به خواست مردم فلسطین ندارد.

هاشمی با بیان اینکه امسال روز قدس از سال‌های پیش با اهمیت‌تر است، گفت: باتوجه به رویکردهای ساختارشکنانه استکبار جهانی خصوصا آمریکا و موضوع معامله قرنی که مطرح شده، آن‌ها به دنبال اغفال افکار عمومی هستند که قصد برقراری صلح و سازش را دارند، به همین منظور امسال از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: من به سهم خود از تمامی افراد جامعه دانشگاهی کشور دعوت می‌کنم که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و هر فرد آزاده‌ای در جهان، جواب دندان‌شکنی به تفرقه‌اندازی‌های غرب و آمریکا دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006739

وب گردی

وب گردی