لیموچی: دیگر در ورزش زیبایی نمی بینیم/ کسانی از ورزش دور می شوند که عاشق بودند

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه الزهرا گفت: ورود بعضی موارد مثل زیبایی شناسی در ورزش در حال محو شدن است وبه همین دلیل باید نشست های تخصصی ورزشی بیشتر برگزار شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، لیمو‌چی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه الزهرا گفت: فلسفه به خلق کردن زیبایی باز می گردد و ما دیگر در ورزش زیبایی نمی بینیم.

وی افزود: در هر برهه ای جور دیگری رفتار می شود و باید نگاه به ورزش فلسفی باشد اما این اتفاق رخ نمی دهد. کسانی از ورزش دور می شوند در چند وقت اخیر که عاشق ورزش بودند.

لیموچی اظهار کرد: برگزاری نشست های تخصصی بسیار ضروری است و به عنوان کسی که کاملا از جنس ورزش است می گویم که از فعالیت بدنی و فلسفه ورزش دور شده ایم.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه الزهرا تصریح کرد: جوانانی هستند که نیاز مند حضور در مسابقات بین المللی هستند و پول لازم وجود ندارد اما برای جذب یک مربی میلیارد ها تومن پول خرج می شود و ای کاش برای فرصت دادن به دانشجویان هزینه بیشتری شود.


وی عنوان کرد: ورود بعضی موارد مثل زیبایی شناسی در ورزش در حال محو شدن است و نیاز است تا نشست های تخصصی ورزشی بیشتر برگزار شود.

لیمو چی اظهار کرد: صحبت هایی که در نشست های تخصصی می شود باید برای مسولینی برگزار شود که زیبایی های ورزش را نمی شناسند تا انها به اگاهی بیشتر برسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006748

وب گردی

وب گردی