اُنس با قرآن راه رسیدن به تکامل و سعادت انسان است

مسئول امور فرهنگی واحد سراوان گفت: اُنس با قرآن راه رسیدن به تکامل و سعادت است که اگر کسی می خواهد تمام آنچه به سعادت انسان می انجامد را در زندگی اش بیابد، باید به این اقیانوس بی کران الهی  متصل شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد سراوان، محفل نورانی اُنس با قرآن کریم با حضور عبدالحمید پارسافر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان، حجت الاسلام والمسلمین عودی جعفری مسئول امور فرهنگی و کارکنان در نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با اشاره به آیات و روایات در زمینه فضیلت تلاوت قرآن کریم اظهار کرد: یکی از چیزهایی که باعث سعادت، رشد و تعالی انسان می شود فضیلت تلاوت قرآن است.

مسئول امور فرهنگی در ادامه افزود: همنشینی با قرآن و گوش جان سپردن به نوای آن، معرفت و بصیرت انسان را بالا می برد و سبب می شود که انسان از آیات دلنواز بهره گیرد و در فضای عطرآگین قرآنی نفس بکشد.

مسئول امور فرهنگی گفت: برای انسان مومن و با ایمان چه چیزی می تواند زیباتر از سخن گفتن با خداوند باشد و چه واسطه ای و همکلامی بهتر، که آن تلاوت قرآن است. پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمود: هر که دوست دارد با خدایش سخن بگوید قرآن بخواند.

وی با بیان اینکه اُنس با قرآن راه رسیدن به تکامل و سعادت است افزود: اگر کسی می خواهد تمام آنچه که به سعادت انسان می انجامد را در زندگی اش بیابد، باید به این اقیانوس بی کران الهی متصل شود.

حجت الاسلام عودی جعفری در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می شویم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006749

وب گردی

وب گردی