دانشگاه آزاد 33 تیم در لیگ برتر تشکیل خواهد داد/ 56 مدرسه ورزشی سما غیرفعال است

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این آمادگی را داریم تا حدود 33 تیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر سال جدید تشکیل دهیم.

کمال جوانمرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: همه جا از حق دانشگاه آزاد اسلامی دفاع کرده ام و باید بگویم نگذاشتند ششمین جام لیگ برتر را بدست آوریم و با یک اشتباه مغرضانه قهرمانی را از دست دادیم. جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون سرتیم کاراته دانشگاه آزاد را برید. سلیمی در تمام بازی ها به عنوان ناظر در کنار زمین حضور داشت اما در حساس ترین مسابقه دانشگاه آزاد و پاس وارد میدان شد.

وی افزود: یک مدل ورزشی را طراحی کردیم و براساس آن تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل خواهند شد. مسابقات قهرمانی کشور را طوری درنظر گرفته ایم تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر باشد و با فدراسیون ها هماهنگ هستیم.

جوانمرد تصریح کرد: نزدیک به 70 رویداد ورزشی برگزار می شود و در بیش از 40 رشته ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تیمداری خواهد کرد. برنامه داریم تا با شناسایی استعداد های برتر از رشته های جدید مثل بازی های الکترونیکی و بازی های ساحلی که برگزار می کنیم تیم لیگ برتری تشکیل دهیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: باتوجه به محدودیت بودجه ای که داریم در صورتی که فدراسیون های ورزشی با ما تعامل داشته باشند این پتانسیل را داریم که در تمام مسابقات شرکت کنیم. قصد نداریم از نظر کمی تعداد تیم ها را افزایش دهیم بلکه کیفیت تیم های تشکیل شده هم از اهمیت بالایی برای دانشگاه آزاد برخوردار است.

وی عنوان کرد: این آمادگی را داریم تا حدود 33 تیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر سال جدید تشکیل داده تا ورزش همگانی را میان دانشجویان توسعه دهیم، چرا که طبق فرمایشات رهبری قهرمانی یک قله است و باید به این مهم دست یابیم.

جوانمرد تاکید کرد: براساس طرح آمایش وزارت ورزش راه اندازی مداری تخصصی ورزش را آغاز کرده ایم و مدل اصلی مشخص است. تلاش کردیم که رشته های تخصصی را به استان هایی دهیم که حرفی برای گفتن داشته باشند. 56 مدرسه ورزشی غیرفعال در سما وجود دارد و برنامه داریم این مدارس را مجددا راه اندازی و ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006807

وب گردی

وب گردی