ضیافت افطار دانشجویی در مجتمع نیایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی  برگزار شد

مراسم قرائت قرآن و ضیافت افطار دانشجویی، تحت عنوان افطاری نیایش با حضور جمعی از دانشجویان و مسئول قرارگاه جهادی امام رضایی‌‌‌‌ها در مجتمع نیایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم قرائت قرآن و ضیافت افطار دانشجویی، تحت عنوان افطاری نیایش با حضور جمعی از دانشجویان، حسین یکتا مسئول قرارگاه جهادی امام رضایی‌ها و امیر عباسی از ذاکرین اهل بیت(ع)، امروز پنج شنبه (9 خردادماه) در مجتمع نیایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

در این مراسم دانشجویان در محفلی به جمع‌خوانی قرآن پرداخته و پس از تلاوت یک جز از قرآن کریم، امیر عباسی از مداحان جوان در شب زیارتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مداحی کرد.

حسین یکتا مسئول قرارگاه جهادی امام رضایی ها در این مراسم با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و تشریح فضای آن دوران، گفت: دانشجویان باید بدانند که چرا در جبهه که گلوله، آتش، گرما و سرما بود، به رزمندگان خوش می‌گذشت و پای رزمندگان در پشت جبهه و شهر بند نمی‌شد و چرا با وجود تمام سختی‌ها اصرار به حضور در جبهه وجود داشت.

وی در تشریح سخنان خود بیان کرد: دلیل اشتیاق رزمندگان برای حضور در جبهه‌ها این بود که به جایی رفته بودیم که خدایی بود، به دستور کسی رفتیم که خدایی بود و دوستانمان هم خدایی بودند، آن‌جا آسایش نبود ولی آرامش وجود داشت.

راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به ازخودگذشتگی‌هایی که در آن دوران وجود داشت، عنوان کرد: دوستی‌ها در جبهه نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، طوری بود که از میان گلوله‌ها همدیگر را بیرون می‌کشیدند. سعی کنید دوستانی داشته باشید که همدیگر را از گناه نجات دهند. با اهل بیت(ع) دوستی کنید و در دوستی خود صادقانه رفتار کنید.

این راوی دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر با اهل بیت(ع) دوست شدید، کارهایتان برکت خواهد داشت، برای خود محیط خدایی درست کنید؛ در این چند روز باقی مانده از ماه رمضان از فرصت استفاده کنید تا دل‌هایتان را خدایی کنید.

وی تصریح کرد: ما به جبهه رفتیم، آن‌جا دانشگاه بود اما درحال حاضر، دانشجویان به دانشگاه آمده‌اند و دانشگاه جبهه شده است و دانشجویان امروز، افسران جوان جنگ نرم هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006808

وب گردی

وب گردی