شطرنج باز انصراف دهنده از رقابت با ورزشکار رژیم صهیونیستی  با دکتر ولایتی دیدار کرد

آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج ایران که حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی سوئد نشده بود با رئیس هئیت موسس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در آستانه فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس، آرین غلامی جوان ۱۷ ساله و استاد بزرگ شطرنج ایران که حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی سوئد نشده بود با دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هئیت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار کرد.

در این دیدار که در روز پنج شنبه ۹ خردادماه برگزار شد دکتر ولایتی با ابراز خرسندی از اقدام شطرنج باز جوان ایرانی عنوان کرد: اثر این عمل از صدها نطق و اقدام سیاسی بیشتر بود و به عنوان یک ورزشکار جوان نشان دادید که مردم ایران حتی با گذشت چند نسل از انقلاب، کماکان پای‌‌بند به مبانی و اصول آن هستند و در روز قدس مجددا با حضور گسترده مردم همانند سال های گذشته به وضوح شاهد آن خواهیم بود.

وی افزود: موجب امیدواری است وقتی مشاهده می‌کنیم جوانان و نوجوانانی که دوران انقلاب را ندیده‌اند و نمی‌توانند قبل و بعد انقلاب را مقایسه کنند این گونه تحت تاثیر اعتقادات عمیق انقلاب اسلامی قرار دارند و انگیزه‌های قوی برای اینکه در چهارچوب اصول نظام حرکت کنند در آنان وجود دارد.

در این دیدار آرین غلامی نیز گزارشی از نحوه شرکت در مسابقات جهانی شطرنج و تصمیم خود مبنی بر عدم مواجهه با حریف صهیونیستی در مسابقات جهانی سوئد و بازتاب های آن در داخل و منطقه را ارایه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006811

وب گردی

وب گردی