تأسیس دانشگاه مادران در دانشگاه آزاد واحد خوراسگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از تاسیس دانشگاه مادران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این دانشگاه مادرانی که از ادامه تحصیلات دانشگاهی بازماندند می‌توانند با بهره‌مندی از تسهیلاتی چون مهدکودک با آرامش خاطر به ادامه تحصیل بپردازند.

احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌‌گو با خبر‌نگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌‌های پیش روی این دانشگاه در آینده خبرداد و گفت: ایجاد دانشگاه مادران یکی از مهم‌ترین برنامه‌‌‌های ما در آینده نزدیک است که مورد تاکید دکتر طهرانچی هم بوده است. در واقع، دانشگاه آزاد اسلامی مبنای رسالت خود را فراهم آوردن فضایی برای مادران قرار داده است تا علاوه بر انجام وظایف مادری و همسری، بتوانند به کسب علم و دانش نیز بپردازند.

وی افزود: در این دانشگاه مادرانی که از ادامه تحصیلات دانشگاهی بازماندند می‌توانند با بهره‌مندی از تسهیلات مناسبی چون مهدکودک که برای این دانشگاه در نظر گرفتیم با آرامش خاطر به ادامه تحصیل بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: دانشگاه مادران ویژه خواهران و با محوریت مادران خواهد بود و ساعت شروع کلاس‌ها به نحوی خواهد بود که برای حضور مادران در کلاس‌های آموزشی مناسب باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006822

وب گردی

وب گردی