دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد، مدارس مهارتی حقوق و حسابداری تاسیس می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: با توجه به ظرفیت خوبی که به جهت بهره‌مندی از استادان و اعضای هئیت علمی در رشته‌‌های حقوق و حسابداری در واحد خرم آباد داریم درصددیم تا یک مدرسه مهارتی در این رشته‌ها تاسیس کنیم.

سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌‌های پیش‌‌رو در این دانشگاه گفت: با توجه به ظرفیت خوبی که به جهت بهره‌مندی از استادان و اعضای هئیت علمی در رشته‌‌های حقوق و حسابداری در واحد خرم آباد داریم درصددیم تا یک مدرسه مهارتی در این رشته‌ها تاسیس کنیم. تا پایان تابستان امسال این مدارس افتتاح می‌شود و از مهرماه دانشجو می‌‌پذیرد.

وی افزود: در مدرسه مهارتی حقوق یک مجتمع قضایی شبیه‌سازی شده ایجاد خواهیم کرد و کلیه امور مربوط به یک دادگاه و فرآیند دادرسی حقوقی و کیفری که در یک مجتمع قضایی در واقعیت انجام می‌شود در این مدرسه اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در پایان تاکید کرد: راه‌اندازی این مدارس مهارتی سبب می‌شود تا دانشجویان تنها به صرف داشتن یک مدرک دانشگاهی فارغ‌التحصیل نشده و مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را آموزش ببینند. به این ترتیب مهم‌ترین دستاورد مدارس مهارتی ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006823

وب گردی

وب گردی