غلامی: ملت ایران تا احقاق حق ملت فلسطین ایستادگی می‌کنند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مجموعه علمی و فرهیختگان کشور بر این باور هستند که حق فلسطینیان سال‌های طولانی ضایع شده و مردم دنیا باید تا احقاق حق ملت فلسطین ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ملت ایران امسال نیز مانند هرسال در آخرین جمعه ماه رمضان که با تدبیر امام راحل روز قدس نامیده شده است برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با مشت‌های گرده کرده در اقصی نقاط کشور به راهپیمایی پرداخته‌ و مسئولان نیز درکنار دیگر اقشار مردم به جمع راهپیمایان پیوسته‌اند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز با اعلام حمایت جامعه دانشگاهی از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: مراکز دانشگاهی از جمله وزارت علوم به عنوان ستاد دانشگاه‌های کشور از روزهای گذشته آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند و حتما اساتید و دانشجویان در راهپیمایی شرکت کرده و از حق ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد.

وی همچنین به پیام حضور دانشگاهیان به عنوان فرهیختگان جامعه در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: حضور دانشگاهیان این پیام را دارد که مجموعه علمی و فرهیختگان کشور بر این باور هستند که حق فلسطینیان سال‌های طولانی ضایع شده و مردم دنیا باید تا احقاق حق ملت فلسطین ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006843

وب گردی

وب گردی