کولیوند: ایستادگی مردم ایران در دفاع از مظلومان تلنگری به دیگر ملت‌های دنیاست

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ملت و نظام اسلامی ایران ندای آزادی‌خواهان جهان را به گوش ملت‌ها می‌رساند تا شاید این مهم تلنگری برای دیگر ملت‌های دنیا باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آخرین جمعه ماه رمضان مردم دنیا شاهد حضور ملت همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی روز قدس برای اعلام انزجار از استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا هستند. اقشار مختلف مردم کشور از ساعاتی پیش در اقصی نقاط سرزمینمان با مشت‌های گره‌کرده به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته‌ و مسئولان نیز درکنار دیگر اقشار به جمع راهپیمایان پیوسته‌اند.

پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز حضور پرشور و میلیونی ملت ایران را نشانه‌ای از عزم مردم برای مبارزه با استکبار توصیف و اظهار کرد: باید قدر ملت شریف و پرتلاش ایران را دانست که با چنین حضور پرشوری در صحنه همیشه ندای رهبر عزیز را لبیک می‌گویند.

وی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را حامی همیشگی ملت فلسطین عنوان کرد و افزود: کشوری که همواره سرلوحه فعالیت‌های خود را کمک به مردم فلسطین قرار داده و از موضع خویش کوتاه نیامده ایران بوده است. ملت و نظام اسلامی ایران ندای آزادی‌خواهان جهان را به گوش دیگر ملت‌ها می‌رساند تا شاید این مهم تلنگری برای دیگر ملت‌های دنیا باشد.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه باید همه انسان‌های دنیا امروز برای حمایت از مظلومان فلسطین به پا خیزند گفت: اگر حمایت‌های مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین نبود شاید امروز شرایط فلسطین و منطقه به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

کولیوند همچنین در پایان به حضور جامعه علمی کشور در راهپیمایی روز قدس اشاره و عنوان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی موثر است به ویژه جامعه فرهیخته، تحصیل کرده و پزشکی کشور که نگاه به آنها بیش از سایرین است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006852

وب گردی

وب گردی