جهانگیری : «معامله قرن» با حضور مردم در حمایت از فلسطین بر هم می خورد

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا «معامله قرن» را با انگیزه نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان مطرح کرده، گفت:با حضور مردم این معامله به شکست کشیده می‌شود .

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران ،گفت: امام بزرگوار ما راهبرد بسیار مهمی برای مردم فلسطین ترسیم کرد که آن راهبرد حضور در صحنه برای حمایت از فلسطینیان بود؛ با این پیش‌فرض که اگر دولت‌های مرتجع و وابسته به غرب از آرمان‌های فلسطین انصراف دادند باز مردم مسلمان به حرکت دربیایند و از فلسطین حمایت کنند.

جهانگیری افزود: در مقطع تاریخی فعلی در واقع رئیس جمهور آمریکا برخلاف همه قراردادهای بین‌المللی معامله قرن را با این انگیزه که تمام حقوق فلسطینیان نادیده گرفته شود، اعلام کرده است.

وی افزود: می‌توان پیش‌بینی کرد که با حضور مردم این معامله به شکست کشیده می‌شود و برای سران عرب روسیاهی تاریخی خواهد ماند.

جهانگیری افزود: مردم ایران همیشه وقت‌شناس بوده و حساسیت‌ها را درک کرد‌ه اند؛ الان کشور در شرایط حساسی قرار دارد، دشمن چنگ و دندان نشان می‌دهد و از هر طرفی دم از مذاکره می‌زند. حضور امسال مردم هم گره‌گشای مشکلات مردم است و هم گره‌گشای فلسطینیان خواهد بود

کد خبر: 1006853

وب گردی

وب گردی