دژپسند: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس واکنش جدی به معامله قرن نشان دادند

وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور گفت: امسال که حرکت غلط «معامله قرن» از سوی استکبار مطرح شد در مقابل واکنش مردم ایران نیز امروز در راهپیمایی روز قدس گسترده‌تر و جدی‌تر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آخرین جمعه ماه رمضان مردم دنیا شاهد حضور ملت همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی روز قدس برای اعلام انزجار از استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا هستند. اقشار مختلف مردم کشور از ساعاتی پیش در اقصی نقاط سرزمینمان با مشت‌های گره‌کرده به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته‌ و مسئولان نیز درکنار دیگر اقشار به جمع راهپیمایان پیوسته‌اند.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در این راهپیمایی اظهار کرد: اینکه مردم با زبان روزه و در این هوای گرم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند نشان از اراده ملتی دارد که دنبال بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از مظلومان هستند.

وی همچنین در ادامه به موضوع معامله قرن و سیاست‌های استکباری آمریکا اشاره کرد و افزود: امسال که حرکت غلط «معامله قرن» از سوی استکبار مطرح شد در مقابل واکنش مردم ایران نیز امروز در راهپیمایی روز قدس گسترده‌تر و جدی‌تر شد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در پایان در خصوص پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به استکبار جهانی گفت: حضور مردم ایران این پیام را دارد که ملت آزاده ایران به هیچ عنوان تن به ظلم نمی‌دهند و رژیم غاصب صهیونیست پایان خوشی نخواهد داشت و به زودی تکلیف آن توسط مردم آزادی‌خواه فلسطین مشخص خواهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006862

وب گردی

وب گردی