باقری: روز قدس روز تجلی ، آرمان های انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس روز قدس را روز تجلی آرمان های انقلاب خواند و گفت: رژیم صهیونیستی مانند غده سرطانی است که باید از سرزمین های اسلامی محو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بندرعباس، رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس در حاشیه راهپیمایی روز قدس، با گرامی داشت این روز بزرگ، روز قدس در تاریخ مسلمانان به عنوان یک برگ زرینی علیه مبارزه با رژیم غاصب صهیونیست که به عنوان نماد مبارزه با این رژیم منفور و غاصب شکل گرفته است.

مهدی باقری با تاکید بر اینکه حضور در این راهپیمایی در این شرایط حساس می تواند اتحاد و همدلی مسلمانان را علیه استکبار و همدستانش در منطقه به نمایش بگذارد افزود: آمریکا با حضور خود در منطقه و ایجاد جنگ روانی در صدد کاهش امید از مردم همیشه در صحنه انقلاب است که باید با حضور پر شور خود همچون گذشته این نقش های شوم دشمن را خنثی کنیم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، نقش پر رنگ دانشگاه را در این راهپیمایی نشان از شور و شعور انقلابی دانشجویان قلمداد کرد و گفت: حضور دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه می تواند تاثیر به سزایی در حضور سایر اقشار جامعه بگذارد که این مهم امروز به خوبی در جامعه نمایان است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و عمال خود فروخته او باید بدانند که جوانان ایرانی در هر زمان و مکانی آماده جانفشانی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند یادآوری کرد: هشت سال دفاع مقدس نماد خوبی از استقامت و پایداری ملت ایران در مقابل تمام ابر قدرت های جهان بود که باید به عنوان درس عبرتی برای آنان در ذهن تاریخ باقی بماند.

باقری با تشکر از حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این صحنه سراسر شور و بالندگی و با آرزوی پیروزی برای ملت شریف ایران در تمام صحنه های انقلاب گفت: امروز هم چون گذشته پایداری ملت ایران دشمن را به انزوا و شکست وا خواهد داشت و پرچم عدل الهی با حضور متبرک مهدی موعود (عج) بر جهان طنین انداز خواهد شد.

کد خبر: 1006868

وب گردی

وب گردی