حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ,واحد بوکان در راهپیمایی روز جهانی قدس

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با خروش یکپارچه ملت بزرگ ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز جهاتی قدس، انزجار خود را از کشورهای استکباری نشان دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، حجت‌الاسلام سلیم ایمانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بوکان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم روزه دار بوکان برگزار شد، گفت: دشمنان اسلام از ۷۰ سال پیش به دنبال اجرای کردن معامله قرن بودند و نتوانسته اند آن را اجرای کنند و اکنون نیز این معامله هرگز سر نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: طرح این مساله از اساس و بنیان منجر به شکست بوده و پوچ و باطل است و مسلمانان جهان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس به صورت عملی نشان دادند که این طرح قابلیت اجرایی ندارد.

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه برآیند تغییرات فعلی رژیم صهیونیستی این است که نیروی مقاومت قدرت بیشتری یافته، بیداری مسلمان‌ها بیشتر شده و طرح‌های سازشی همچون معامله قرن دیگر نمی تواند رژیم صیهونیستی را از انحلال و نابودی نجات دهد.

حجت‌الاسلام ایمانی اظهار کرد: لشکرکشی‌هایی که در منطقه توسط استکبار جهانی در حال انجام است در راستای اجرایی کردن طرح معامله قرن انجام می‌شود و در این ارتباط کشورهای اسلامی باید آگاه و هوشیار باشند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بوکان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در ۸۰ کشور جهان با حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام می‌شود، افزود: کاخ سفید همه عوامل و ابزارهای خود را برای پیاده کردن توطئه موسوم به معامله قرن به کار بسته است و تحریم و تهدید جبهه حامیان مقاومت از ایران تا لبنان در راستای این سیاست مذبوحانه است.

وی ادامه داد: امروز اولویت جهان اسلام مساله فلسطین بوده و همه مسلمانان جهان باید به این امر توجه خاص داشته باشند.

مردم همیشه در صحنه شهرستان بوکان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی و قدس شریف را به نمایش گذاشتند و فریاد دادخواهی مظلومیت مردم فلسطین را با وحدت خود به گوش جهانیان رساندند.

مردم این شهرستان در پایان این راهپیمایی ضمن قرائت قطعنامه‌ای با محکوم کردن سیاست‌های تروریستی استکبار جهانی علیه مردم مظلوم فلسطین، پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را به آتش کشیدند.

کد خبر: 1006869

وب گردی

وب گردی