آقامیری: دانشگاه آزاد همراه مردم در حرکت‌های انسان‌دوستانه حضور دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی علاقه‌مند است همراه مردم در حرکت‌های انسان دوستانه حضور داشته باشد و تلاش دارد به حرکت مردم حیات مضاعفی ببخشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ملت ایران امسال نیز مانند هرسال در آخرین جمعه ماه رمضان که با تدبیر امام راحل روز قدس نامیده شده است برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با مشت‌های گرده کرده در اقصی نقاط کشور به راهپیمایی پرداخته‌ و مسئولان نیز درکنار دیگر اقشار مردم به جمع راهپیمایان پیوسته‌اند.

سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به حضور خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی و برپایی غرفه‌های سلامت از سوی واحد پزشکی این دانشگاه اظهار کرد: روز قدس هرکس باید به نوعی نشان دهد که علاقه‌مند است در مقابله با رژیم غاصب صهیونیست و آزادی مردم فلسطین فعالیت کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز سعی کرد تا در کنار سایر اقشار به صورت نمادین نشان دهد که علاقه‌مند است با فعالیت‌ در حوزه‌های فرهنگی، سلامت و بهداشتی و ... این فضا را برای افراد فراهم کرد تا شور بیشتری را به راهپیمایی ببخشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با مقایسه راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته عنوان کرد: با توجه به شرایطی که آمریکا در منطقه به وجود آورده و درک صحبح مردم از شرایط موجود امسال با سال‌های گذشته تفاوت بسیاری داشته و حضور مردم بسیار پرشورتر از گذشته بود.

آقامیری در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مردم و صفوف ملت است تصریح کرد: علاقه‌مند هستیم همراه مردم در حرکت‌های انسان دوستانه حضور داشته باشیم و تلاش می‌کنیم به حرکت مردم حیات مضاعفی ببخشیم و این وظیفه دانشگاه آزاد اسلامی است که در اینگونه مسائل ورود کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006871

وب گردی

وب گردی