دانشگاهیان واحد دامغان همراه با روزه‌داران در راهپیمایی روز قدس

همراه با سیل مشتاقان حضور در راهپیمایی روز قدس و همگام با روزه‌داران خداجو، جمعی از دانشجویان، استادان و کارمندان واحد دامغان در مراسم راهپیمایی این روز باشکوه حاضر شدند.

به گزارش ایسکانیوز از دامغان، سرپرست واحد دامغان به همراه جمعی از همکاران در مراسم راهپیمایی روز قدس حاضر شدند و هم صدا با سیل جمعیت از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کردند.

دکتر نعمت‌الله نعمتی در حاشیه این مراسم گفت: روز قدس یادگار حضرت امام راحل در بزرگداشت فلسفه حمایت از مظلومان جهان است که باید مورد توجه جهانیان باشد، زیرا اسلام، دین دفاع از آرمان‌های رهایی‌بخش است و امام راحل(ره) با ابتکار جهانی خود، پرچم مبارزه با نظام سلطه‌ در جهان معاصر را به اهتزاز درآوردند و امروز پس از سال‌ها، این رایت سربلندی به دستان مقام معظم رهبری برافراشته است و صهیونیسم همزمان با روز قدس، خطر از سوی آزادگان جهان را احساس می‌کند.

سرپرست واحد دامغان افزود: همراه با همکاران دانشگاهی در صف روزه‌داران خداجوی دامغانی، فریادگر حمایت از قدس و فلسطین و سایر مظلومان جهان اسلام شده‌ایم تا به فضل خدا، شاهد رهایی مردمان مظلوم و شیعیان گرفتار در بند ستمگران و سلطه‌گران جهانی باشیم.

نعمتی به مظلومیت مسلمین اشاره کرد و یادآور شد: حمایت از مردم فلسطین یک آرمان جهانی برای آزادی‌خواهان جهان است که پس از سال‌ها این ابتکار حضرت امام(ره)، حوزه جغرافیای جهانی در پاسداشت حق مظلوم را توسعه داده است.

سرپرست واحد دامغان از پیوند شوم اسرائیل، آمریکا و مزدوران سرخورده آنها در منطقه بویژه حکومت متزلزل آل سعود گفت و اظهار کرد: فتنه‌ها و آشوب‌های جهان معاصر بویژه در ممالک اسلامی، ریشه در تفکر شوم صهیونیسم دارد و جهانیان باید بدانند که اگر اسرائیل بنا به قواعد جهانی محکوم شود و برابر با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری از صفحه سیاسی جهان محو شود بی‌گمان جهان روی آرامش و صلح جهانی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، راهپیمایی روز قدس در دامغان از ساعت 11:30 آخرین جمعه رمضان و از میدان شهدا به مقصد مصلی برگزار شد و حاضران در فریضه جمعه نیز با اعلام برائت از صهیونیسم و استکبار جهانی، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006916

وب گردی

وب گردی