اخذ گواهینامه همکار استاندارد در بخش بتن توسط واحد خرم آباد

آزمایشگاه بتن ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد موفق به اخذ گواهینامه تأئید  صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد در بخش بتون آماده، از اداره کل استاندارد استان لرستان  شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خرم آباد، رضا میر دریکوند معاون پژوهش و فناوری واحد خرم آباد گفت: با توجه به سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر درآمدزایی و تنوع بخشی به درآمدهای غیر شهریه ای از طریق سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها) و به دنبال درخواست این واحد دانشگاهی، پس از انجام ممیزی و بازدید کارشناسان اداره کل استاندارد استان لرستان از امکانات و توانایی های سخت افزاری و نیروی انسانی مجرب، این گواهینامه به شماره 4349/LR به واحد خرم آباد اعطا شد.

دریکوند افزود: این اقدام گامی مؤثر در راستای ارتباط بین بخش های اجرایی مرتبط و ارائه خدمات دانشگاه به این واحد ها است که از یک طرف موجب درآمدزایی غیر شهریه ای می شود و از طرف دیگر با توجه به امکانات و تجهیزات موجود در این آزمایشگاه ها کارهای انجام شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و باعث اطمینان استفاده کنندگان از استاندارهای این محصول خواهد شد.

دریکوند در ادامه گفت: واحد خرم آباد با 50 آزمایشگاه و کارگاه آموزشی، تحقیقاتی و تخصصی در رشته های فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و پیراپزشکی آماده خدمت رسانی به جامعه علمی کشور است.

گفتنی است که سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها) یک شبکه منسجم و یکپارچه متشکل از شبکه های استانی و اتصال هزاران آزمایشگاه و کارگاه عضو سامانه در سراسر کشور به منظور هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی به پژوهشگران سراسر کشور است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006950

وب گردی

وب گردی