بررسی دغدغه‌های توسعه فناوری پارک‌های فناوری همزمان با برپایی نمایشگاه اینوتکس

سی و نهمین نشست رؤسای پارک‌های فناوری کشور همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری در 22 خرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سی و نهمین نشست رؤسای پارک‌های فناوری کشور همزمان با هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) در روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

در این نشست ضمن بررسی آخرین تحولات در حوزه پارک‌های فناوری، رؤسای پارک‌های علم و فناوری زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به ارائه نظرات و دغدغه‌های خود پیرامون توسعه فناوری و کمک به کارآفرینی و نوآوری می‌پردازند.

همچنین با توجه به برگزاری اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه (APIF) در نمایشگاه اینوتکس، رؤسای پارک‌های فناوری سراسر کشور در پنل مربوط با عنوان «policymaking practices to support technology parks and incubation centers» حضور پیدا می‌کنند.

بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه، از جمله استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، شتابدهنده‌ها، صندوق‌های جسورانه، پارک‌های فناوری، تجربه فناوری، کافه سرمایه و نیز حضور در اختتامیه مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه، پایان بخش این نشست خواهد بود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019)، به همت پارک فناوری پردیس، از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006962

وب گردی

وب گردی