دانشگاه آزاد اسلامی یک برند است/ خستگی مانع قهرمانی آسیا شد

بازیکن بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر تیمی که در مسابقات داخلی و برون مرزی نتیجه می گیرد شرایطش را بهتر می‌کند و باید دید که تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی چه شرایطی را در نظر خواهد گرفت. بعد از آن برای تمدید قرارداد تصمیم گیری خواهم کرد.

شیدا شجاعی بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مسابقات آسیایی گفت: مسابقات آسیایی به میزبانی چین تایپه در کین ون برگزار شد و 10 تیم در این مسابقات شرکت کرده که از سطح کیفی بالایی برخوردار بودند. ما تا فینال تمام حریفانمان را شکست دادیم و در فینال به مصاف نماینده چین رفتیم و به خاطر انرژی کمی که داشتیم قهرمانی را از دست دادیم.

وی با اشاره به خستگی بازیکنان و برگزاری دو بازی مهم و حساس در یک روز افزود: اگر بازی فینال و نیمه نهایی در یک روز برگزار نمی شد این شانس را داشتیم که حریفمان از کشور چین را شکست دهیم. به هرحال حضور در مسابقات آسیایی تجربه خوبی بود و باید برای بازی های جهانی آماده شویم. چون فضای لیگ جهانی بسیار متفاوت بوده و تیم های قدرتمندی از کشور های اروپایی در این مسابقات حاضر می شوند؛ به همین خاطر برای کسب مدال باید دست پر باشیم.

شجاعی درباره کسب اولین جواز مسابقات جهانی ادامه داد: روند خیلی خوبی در مسابقات آسیایی داشتیم و امیدوارم درخششی که در این مسابقات داشتیم در لیگ جهانی هم ادامه داشته باشد تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر تیمی که در مسابقات داخلی و برون مرزی نتیجه می گیرد شرایطش را بهتر می کند و باید دید که تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی چه شرایطی را در نظر خواهد گرفت. بعد از آن برای تمدید قرارداد تصمیم گیری خواهم کرد.

وی تاکید کرد: تنها مسئله مادی مهم نیست به نظرم تیمی که حرفه ای است باید در راستای این محور حرکت کند و به خیلی از موارد رسیدگی کند. دانشگاه آزاد اسلامی یک برند بوده و حرفه ای است؛ اما باید سطح کیفی دانشجویان ارتقاء یابد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مسابقات آسیایی 3 در 3 به مقام نایب قهرمانی دست یافت و موفق شد جواز حضور در لیگ جهانی را هم کسب کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006963

وب گردی

وب گردی