معاون علمی (آموزشی و پژوهشی) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رئیس واحد نور، حبیب الله آدرنگ به عنوان معاون علمی(آموزشی و پژوهشی) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از نور، محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با صدور حکمی، دکتر حبیب الله آدرنگ را به عنوان معاون علمی (آموزشی و پژوهشی) این واحد منصوب و از خدمات ارزنده علی توسلی معاون سابق قدردانی و تشکر کرد.

محمد احمدی در این مراسم با بیان اینکه مدیریت امانتی است که به افراد محول می شود و پذیرش مسئولیت بار سنگینی برای افراد بوده، اظهار کرد: مسئولیت تکلیفی است که به افراد واگذار می شود و این مسئولیت برای هیچ کسی باقی نمی ماند اما مهم این است که در مدت زمان حضور چقدر توانسته است مثمر ثمر و اثربخش باشد.

وی با اشاره به تاکیدات دکتر طهرانچی مبنی بر استاندارسازی دوره دکتری افزود: یکی از اهداف ما در این واحد دانشگاهی پیگیری استاندارد سازی مقطع دکتری ازجمله نحوه برگزاری آزمون جامع، شیوه ارتقای کیفیت ارزشیابی آموزشی و تقویت آموزش های دوره ای و همچنین تقویت بنیه علمی زبان دانشجویان مقطع دکتری است.

رئیس واحد نور اظهار کرد: بخش پژوهش این واحد دانشگاهی باید فعال تر از قبل به فعالیت خود ادامه و بتواند از استادان توانمند و موثر در این امر استفاده کند.

احمدی از حرکت این دانشگاه به سمت شرکت های دانش بنیان، تولیدات و درآمدهای غیرشهریه ایی اشاره کرد و افزود: مرکز رشد دانشگاه، باشگاه پژوهشگران جوان و آزمایشگاه همکار واحد راه اندازی شده و تا حدودی توانستیم موفق عمل کنیم اما باید فعالیت های گسترده ایی در این بخش ها صورت گیرد تا بتوانیم در بخش درآمدهای غیرشهریه ایی خوب و موثر گام برداریم.

رئیس واحد نور با اشاره به اینکه معاونت علمی در دو بخش آموزش و پژوهش فعالیت می کند و بخش دانش آموختگان نیز به این حوزه محول شده است که مجموعه کاری پرحجم و مسئولیت سنگینی برعهده دارد افزود: باید سعی کنیم با کمک استادان و کارکنان، با دلسوزی، همدلی و تلاش مضاعف در فضای صمیمی فعالیت کنیم و در همه امور تکریم ارباب رجوع، صداقت و امانتداری را در سرلوحه کارمان قرار دهیم تا بتوانیم این واحد دانشگاهی را به شرایط مطلوب و ایده آل برسانیم.

حبیب الله آدرنگ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1006972

وب گردی

وب گردی