نیازهای فناورانه صنعت گاز تامین می‌شود

رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت گاز توسط فن بازارتخصصی گاز ایران و کارگزار تبادل فناوری بومرنگ برگزار می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت گازبا محوریت محافظت از تجهیزات و زیرساخت های صنعت گاز در مقابل سیل و بلایای طبیعی 26 خرداد ماه جاری برگزار می شود.

این رویداد با موضوع سرمایه گذاری مبتنی بر تقاضای نوآوری و فناوری توسط "فن بازار تخصصی گاز ایران"و همکاری "مرکز فن بازار ملی ایران" و حمایت "صندوق نوآوری و شکوفایی" اجرا می شود.

این رویداد با هدف استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکت های دانش بنیان و فناوران در حل چالش ها و پاسخگویی به نیازهای فناورانه شرکت ملی گاز ایران برای محافظت از تجهیزات و زیرساخت های صنعت گاز در برابر سیل و بلایای طبیعی برگزار خواهد شد.

در این رویداد که با حضور مدیران و مسئولان شرکت ملی گاز ایران برگزار می شود، ضمن تشریح تعدادی از چالش ها و نیازها،برخی اطلاعات و گزارش های آماری به مخاطبان ارائه و سازوکارها و ملاحظات همکاری کسب‌وکارهای نوآور با این شرکت اعلام خواهد شد.

بومرنگ “شبکه خدمات نوآوری” به عنوان مجری رویداد، نقش واسطه گری نوآوری و کارگزار تبادل فناوری را نیز به عهده دارد تا شرایط را برای همکاری و مشارکت شرکت های دانش بنیان و استارتاپهابا برگزارکنندگان رویداد مهیا سازد.

مخاطبان و شرکت کنندگان در این رویداد کلیه افراد خلاق و نوآور،استارت آپ‌ها،شرکت‌های دانش بنیان و فناور،سرمایه گذاران، سازمان ها و صاحبان صنایع هستند و با توجه به تسهیلات ایجاد شده توسط صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت در این رویداد برای همه علاقه مندان به نوآوری آزاداست.

این رویداد روز یکشنبه 26 خرداد ماه 1398 از ساعت 14 الی 17 در"سالن کنفرانس شهید رجایی"واقع درساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006975

وب گردی

وب گردی