دستگیری ضاربان رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان

 فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری ضاربان رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان درکمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علیرضا مظاهری گفت: پنج شنبه شب حوالی ساعت 23 چند نفر ناشناس رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان را در مقابل منزلش با ضربات متعدد چاقو زخمی کرده و بلافاصله از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه بعد از تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، ضمن حضور ماموران در محل، بلافاصله مجروح توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل و از آنجا نیز برای مداوا بیشتر به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد اعزام شد، افزود: ماموران با انجام اقدامات لازم و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی چند مظنون را در این رابطه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان موفق شدند متهمان اصلی را شناسایی کنند ادامه داد: 2 نفر از مظنونان که از عوامل اصلی به شمار می رفتند در این رابطه دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند .

وی با اشاره به اینکه متهمان با انگیزه شخصی اقدام به این کار کرده بودند، تاکید کرد: آنها بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007020

وب گردی

وب گردی