استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت گاز

رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت گاز با هدف استفاده از توانمندی شرکت های دانش بنیان و فناوران در حل چالش ها و پاسخگویی به نیازهای فناورانه شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت گاز با محوریت محافظت از تجهیزات و زیرساخت‌های این صنعت در مقابل سیل و بلایای طبیعی و نیز با موضوع سرمایه گذاری مبتنی بر تقاضای نوآوری و فناوری در 26 خرداد ماه برگزاری می‌شود.

این رویداد با هدف استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکت های دانش بنیان و فناوران در حل چالش ها و پاسخگویی به نیازهای فناورانه شرکت ملی گاز ایران برای محافظت از تجهیزات و زیرساخت های صنعت گاز در برابر سیل و بلایای طبیعی برگزار خواهد شد.

ضمن تشریح تعدادی از چالش ها و نیازها،برخی اطلاعات و گزارش های آماری به مخاطبان ارائه و سازوکارها و ملاحظات همکاری کسب‌وکارهای نوآور با این شرکت اعلام خواهد شد.

مخاطبان و شرکت کنندگان در این رویداد کلیه افراد خلاق و نوآور،استارت آپ‌ها،شرکت‌های دانش بنیان و فناور،سرمایه گذاران،سازمان ها و صاحبان صنایع هستند و با توجه به تسهیلات ایجاد شده توسط صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت در این رویداد برای همه علاقه مندان به نوآوری آزاداست.

گفتنی است این رویداد توسط "فن بازار تخصصی گاز ایران"و همکاری "مرکز فن بازار ملی ایران" و حمایت "صندوق نوآوری و شکوفایی" اجرا می شود.

لازم به ذکر است؛ این رویداد روز یکشنبه 26 خرداد ماه 1398 از ساعت 14 الی 17 در"سالن کنفرانس شهید رجایی"واقع درساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1007032

وب گردی

وب گردی